يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : 75896
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

دو تور متفاوت در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها 

قم نيوز : آستان قدسی حضرت معصومه سلام‌الله علیها در اقدامی به‌منظور استفاده بهتر و بیشتر زائران در نوروز ۹۸، تور حرم شناسی و شخصیت شناسی برگزار می‌کند.
دو تور متفاوت در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها 
دو تور متفاوت در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها 
به گزارش قم نیوز ویژه برنامه «حرم شناسی» و «شخصیت شناسی» بانوی کریمه اهل‌بیت علیهمالسلام همه‌روزه در ایام نوروز ۱۳۹۸ میزبان علاقه‌مندان و زائران این آستان قدسی است.

بر اساس این گزارش: حرم مطهر به‌منظور معرفی اماکن حرم مطهر، شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه معصومه علیهماالسلام، آشنایی با بزرگان و علمای مدفون در حرم، آگاهی نسبت به اماکن و معماری آستان مقدس همه‌روزه به‌صورت گروهی تور حرم شناسی را برای زائران فاطمی تدارک دیده است.

بر اساس این خبر: زمان تور حرم شناسی همه‌روزه صبح‌ها ساعت ۱۰ الی ۱۱ و عصرها ساعت ۱۷ الی ۱۹ است؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این تور همه‌روزه ساعت ۱۰ و ۱۷ جنب محراب صحن حضرت صاحب‌الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تجمع و به کاروان حرم شناسی بپیوندند.

گفتنی است: زمان و مکان تجمع تور شخصیت شناسی حرم مطهر به ترتیب صبح‌ها ساعت ۱۱ الی ۱۲ و در نوبت عصر ساعت ۱۸ الی ۱۹ است این در حالی است که مکان تجمع این تور صحن حضرت صاحب‌الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف -درب ۱۶ – سالن امام خامنه‌ای اعلام شده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcepv8f.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما