دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب : 76148
منبع : خبرگزاری ايرنا

محدودیت های ترافیکی قم در تعطیلات پایانی نوروز اعلام شد

قم نيوز : جانشین رئیس پلیس راه قم گفت: با توجه به افزایش آمد و شد وسایل نقلیه در روزهای پایانی تعطیلات نوروز امسال، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان اعمال می شود.
محدودیت های ترافیکی قم در تعطیلات پایانی نوروز اعلام شد
محدودیت های ترافیکی قم در تعطیلات پایانی نوروز اعلام شد
به گزارش قم نیوز سرهنگ احمد خدایاری افزود: بر این اساس، آمد و شد انواع تریلی، کامیون و کامیونت به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی در روز 13 فروردین ماه جاری در همه محورهای برون شهری قم ممنوع می باشد.

وی اضافه کرد: از ساعت 7 تا 12 روز سه شنبه 13 فروردین ماه آمد و شد همه وسایل نقلیه سبک و سنگین از سمت بخش کهک به قم و از ساعت 15 تا 24 همان روز از سمت قم به کهک ممنوع می باشد و رانندگان می توانند از مسیر محور معدن منگنز به عنوان مسیر جایگزین استفاده نمایند.

وی خاطرنشان کرد: عبور موتورسیکلت نیز در طول تعطیلات نوروزی در آزادراه ها، بزرگراه ها و محورهای اصلی برون شهری ممنوع می باشد.

خدایاری به محدودیت های ترافیکی پایان هفته جاری اشاره و بیان کرد: آمد و شد تمامی وسایل نقلیه سنگین باربری شامل تریلی، کامیون و کامیونت به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه 14 و 16 فروردین ماه از سمت محور سلفچگان - قم و محور قدیم قم - تهران و بلعکس ممنوع می باشد.

وی افزود: همچنین این محدویت در روز 16 فروردین ماه در محور قدیم قم - کاشان و بلعکس اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به مسیرهای جایگزین برای آمد و شد وسایل نقلیه سنگین باربری در روزهای ذکر شده، گفت: وسایل نقلیه که از استان های جنوبی کشور به سمت تهران در حرکت هستند، باید از مسیر آزادراه قم - کاشان آمد و شد نموده و از پنج کیلومتری قم وارد آزادراه قم - گرمسار شده و به سمت تهران ادامه مسیر دهند.

جانشین رئیس پلیس راه قم اضافه کرد: وسایل نقلیه ای که از استان های مرکزی به سمت تهران در حرکت هستند باید از محور سلفچگان - ساوه به عنوان مسیر جایگزین استفاده نمایند.

وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، گفت: با رانندگان متخلف که اقدام به سوار کردن مسافر در قسمت حمل بار و یا سوار کردن سرنشین اضافه نمایند، برخورد خواهد شد.

وی افزود: رانندگان از توقف در حاشیه راه ها خودداری نمایند تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم - تهران به طول 130 کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول 87 کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم - کاشان به طول 104 کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول 173 کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول 136 کیلومتر اشاره کرد. 

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfcyde.w6dvjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما