چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۳۹
کد مطلب : 76187
منبع : خبرگزاری ايرنا

حوادث جاده ای روز طبیعت در قم 22 مجروح برجای گذاشت

قم نيوز : معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: از ساعت هشت صبح روز سیزدهم فروردین ماه جاری تا ساعت 20، 11 مورد حادثه جاده ای به اورژانس قم گزارش شد که این حوادث 22 مجروح برجای گذاشت.
حوادث جاده ای روز طبیعت در قم 22 مجروح برجای گذاشت
حوادث جاده ای روز طبیعت در قم 22 مجروح برجای گذاشت
به گزارش قم نیوز مهدی فراهانی افزود: از میان مصدومان 16 تن برای اقدام های درمانی تکمیلی به بیمارستان های استان منتقل و 6 تن نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

وی ادامه داد: همزمان با غروب آفتاب روز سیزدهم فروردین ماه، در اثر برخورد چند خودرو در محور قم - سلفچگان، بالگرد اورژانس به منطقه اعزام شد و چهار مصدوم به نسبت بدحال این حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

وی اضافه کرد: امکان نجات مصدومان این حادثه با آمبولانس به دلیل ترافیک شدید جاده ای و اهمیت زمان برای اقدام های درمانی وجود نداشت و پرواز بالگرد اورژانس در این شرایط از اهمیت بسیار ویژه ای برخورد بود و مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

فراهانی گفت: در روز طبیعت کارکنان اورژانس قم در تمام محورهای اصلی و فرعی استان مستقر بودند و توانستند ماموریت های مهمی را برای نجات حادثه دیدگان انجام دهند.

وی در ادامه اظهار کرد: وضعیت تصادف های استان در طرح نوروزی 98 که از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شده است تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل بهتر است و شاهد کاهش میزان تصادف های جاده ای هستیم.

در طرح نوروزی 98 مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم یک فروند بالگرد، 52 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه 350 نیروی عملیاتی، ستادی و مدیریتی فعال می باشد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم - تهران به طول 130 کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول 87 کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم - کاشان به طول 104 کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول 173 کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول 136 کیلومتر اشاره کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciyzay.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما