شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 76303
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سعیدی: خسارت‌های سیل اخیر در کشور باید درس عبرتی برای همیشه باشد

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه خسارت‌های سیل اخیر در کشور باید درس عبرتی برای همیشه باشد، گفت: ضعف در زیرساخت‌ها و کمبودهای موجود از عوامل مهمی بود که سبب می‌شود نزول رحمت الهی با خسارت‌های مالی و جانی همراه شود.
آیت‌الله سعیدی: خسارت‌های سیل اخیر در کشور باید درس عبرتی برای همیشه باشد
آیت‌الله سعیدی: خسارت‌های سیل اخیر در کشور باید درس عبرتی برای همیشه باشد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: نزول رحمت الهی برخی اوقات با ناملایماتی عجین بوده که از خصوصیات این دنیا است.

وی افزود: ضعف در زیرساخت‌ها و کمبودهای موجود از عوامل مهمی بوده که سبب می‌شود نزول رحمت الهی با خسارت‌های مالی و جانی همراه شود. خسارت‌های سیل اخیر در کشور باید درس عبرتی برای همیشه باشد.

امام‌جمعه قم با اشاره به اهمیت هماهنگی و اولویت‌بندی در امدادرسانی به مردم سیل‌زده استان‌های درگیر سیل و سیلاب و تأکید کرد: برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده کشور باید هماهنگی و اولویت‌بندی‌های لازم صورت بگیرد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به حجم کمک‌های مردمی در امدادرسانی به سیل‌زدگان استان‌های گلستان و لرستان ابراز کرد: کمک‌های مردمی از ظرفیت‌های مهمی بوده که باید در مسائل اخیر و سیل در کشور از آن‌ها به‌درستی استفاده شود.

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: مسئولان در شرایط کنونی از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به‌شدت پرهیزکرده و خود را در این دام گرفتار نکنند. از کمک و تعامل تمام نهادهای استانی برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده در چهارچوب‌های تعریف‌شده استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: مسئولان استانی در مسئله امدادرسانی و مدیریت بحران از کارهای تشریفات به‌شدت پرهیز کنند. اتلاف در وقت و زمان از مصادیق مهم اقدامات تشریفاتی است. اگر دیدوبازدیدهای مسئولان خارج از چهارچوب و تضعیف زمان و وقت باشد از نمونه‌های بارز تشریفات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم ادامه داد: لغو مرخصی مدیران دولتی و ترک برخی از تشریفات روند مدیریت بحران در استان قم بسیار مطلوب‌تر از سال‌های گذشته کرد. خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی در عید 98 برجسته‌تر از سال‌های قبل بود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به مسئله شعار سال گفت: شعار سال امسال که به‌عنوان" رونق تولید" نام‌گذاری شده صرفاً یک تشریفات و نام‌گذاری نبوده و درواقع یک راهبرد و رویکرد کلان بوده که باید در راستای عملیاتی شدن آن گام برداشت.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcippay.t1aqu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما