کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله پور محمدی: آحاد مردم تا جایی که در توان دارند به یاری سیل زدگان بشتابند

خبرگزاری تسنیم , 18 فروردين 1398 ساعت 6:00

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آحاد مردم در نقاط مختلف کشور تا جایی که در توان دارند به یاری سیل‌زدگان بشتابند، گفت: این امر سبب رضایت الهی و مایه مباهات و سبب وحدت بین جامعه اسلامی است.


به گزارش قم نیوز آیت الله محمدتقی پورمحمدی با اشاره به لزوم خدمت رسانی به سیل زدگان اظهار داشت: آحاد مردم در نقاط مختلف کشور تا جایی که در توان دارند به یاری سیل زدگان بشتابند.

وی با اشاره به آثار و برکات کمک به سیل زدگان افزود: این امر سبب رضایت الهی و مایه مباهات و سبب وحدت بین جامعه اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با مساعدت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، نهادهای انقلابی و دستگاه‌های خدمات رسان، برنامه ریزی برای جبران خسارت‌های وارده از سیل در مناطق مختلف کشور انجام می‌شود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به نقش نیروهای مردمی و جهادگر در کمک به سیل زدگان عنوان کرد: کمک‌ها و امکانات نیروهای مسلح از جمله سپاه و ارتش سبب مرتفع شدن مشکلات مناطق سیل زده کشور شده است.

آیت الله پورمحمدی تصریح کرد: با وجود آسیب‌های فراوانی که در اثر سیل به خانه‌ها و اراضی شهری و روستایی در حادثه سیل وارد آمده است، اقشار مختلف مردم از آسیب دیدگان این حادثه حمایت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: با وجود ادعاهای حقوق بشری، دولت آمریکا حساب‌های هلال احمر کشورمان را در دریافت کمک‌های بین المللی مسدود کرده است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 76315

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76315/آیت-الله-پور-محمدی-آحاد-مردم-جایی-توان-یاری-سیل-زدگان-بشتابند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir