کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان قم عنوان کرد

جشن پایان احداث مسکن مهر در قم برگزار می شود

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 19 فروردين 1398 ساعت 13:00

کاویانی گفت:طق یک جدول زمان بندی شده قرار است واحد‌های مسکن مهر همگی تحویل داده شود و در ۳ ماهه نخست سال ۹۸ جشن پایان مسکن مهر را برگزار کنیم.


به گزارش قم نیوز حمدرضا طلایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم  در نخستین جلسه ستاد تسهیل و رونق تولید استان قم که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در استان قم گفت: جهاد کشاورزی اولویت‌های سرمایه‌گذاری و جذب آن را پیگیری و مشخص کرده است، ولی نبود ابزار تشویقی برای جذب مطلوب این سرمایه‌ها معضل مهمی است.

وی اضافه کرد: سال گذشته ستاد تسهیل و رونق تولید استان قم جلسات بسیاری را برگزار کرد که تنها خروجی مهم آن بررسی اعتبارات بود و از ظرفیت‌های تولید و موانع و مشکلات آن و هم‌چنین کاهش هزینه‌های تولیدی غفلت کرد.

مصطفی کاویانی مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان قم افزود: طق یک جدول زمان بندی شده قرار است واحد‌های مسکن مهر همگی تحویل داده شود و در ۳ ماهه نخست سال ۹۸ جشن پایان مسکن مهر را برگزار کنیم.

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان قم نیز در این جلسه عنوان کرد: تثبیت و حفظ وضعیت اشتغال از اولویت‌های اصلی استان قم است و در سال جدید برای تصمیم گیری برای بیمه کارگران، مشاغل سخت و زیان آور و ایمنی کار که از معضلات تولید و اشتغال استان به شمار می‌رود، جلساتی برگزار شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان قم نیز در جلسه ستاد تسهیل و رونق تولید استان قم با اشاره به قوانینی که جلوی صادارت محصولات تولیدی داخلی قرار دارد،افزود: مشکلاتی که بر سر راه صادرات محصولات تولیدی استان قم وجود دارد از مشکلاتی است که مانع رونق تولید می‌شود هم‌چنین افزایش هزینه‌های مواد اولیه و خرید ماشین آلات تولیدی هم از دیگر معضلات واحد‌های تولیدی است اگر این معضلات حل نشود نباید انتظار رونق تولید در استان داشته باشیم.

ابوالفضل خاکی بیان کرد: بحث صادرات استان قم با افت شدیدی روبرو است و موانعی بر سر صادرات محصولات تولیدی قرار دارد که بیشتر ریشه داخلی دارد و ارتباطی به قوانین ملی کشور ندارد.

به گفته این مسئول، ثبت سفارش در استان در برخی مواقع تا ۶ ماه به طول می‌کشد که از معضلات مهم صادرات استان قم به شمار می‌رود و این امر باعث بالا رفتن محصولات تولیدی در مقایسه با سال ۹۷ خواهد شد.

انتهای پیام/ 113


کد مطلب: 76366

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76366/جشن-پایان-احداث-مسکن-مهر-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir