کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با هدف اطلاع‌رسانی به مردم و مسؤولان

گروه خبری و مستند ساز سپاه قم به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شد

خبرگزاری فارس , 19 فروردين 1398 ساعت 14:16

معاون روابط عمومی سپاه استان قم از اعزام گروه خبری و مستند ساز این سپاه به لرستان با هدف اطلاع‌رسانی از وضعیت سیل‌زدگان به مردم و مسؤولان خبر داد.


به گزارش قم نیوز علی تقوایی اظهار کرد: مردم نوع دوست ایران همیشه در صحنه بوده اند، دیروز در سرپل ذهاب و امروز در گلستان، گمیشان، آق‌قلا، پل‌دختر، معمولان، چگنی، خوزستان و... همه با هر تخصص و هر نوع توانایی و حتی برخی با دست‌های خالی به میدان عمل آمدند.

معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: در این میان مردم، سپاهیان و بسیجیان استان قم که روحیه جهادی آنان، مثال‌زدنی است از قافله مهربانی عقب نمانده و چند روزی است که با تمام وجود و امکانات به کمک مردم سیل زده شهرستان چگنی استان لرستان شتافتند.

وی با اشاره به اینکه ۱۹۰ نفر از نیرو‌های سپاه استان قم با استقرار در شهر‌های پلدختر و چگنی استان لرستان و به کارگیری تجهیزات، به مردم سیل زده امدادرسانی و خدمات رسانی می‌کنند گفت: در محدوده این شهرستان‌ها ۲۰۲ روستا وجود دارد که ارتباط ۷۰ روستا با شهرستان چگنی قطع شده و ۱۴ روستا نیز با هیچ منطقه‌ای در ارتباط نیست و نیروهای سپاه و بسیج مشغول باز کردن راه های ارتباطی و خدمت و امداد رسانی به مردم این مناطق هستند.

تقوایی اظهار کرد: با موافقت فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) و همکاری مدیرکل صداوسیمای مرکز قم، گروهی خبری، رسانه ای و مستند ساز به سمت مناطق سیل‌زده چگنی استان لرستان اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اضطراری در مناطق سیل‌زده این گروه با هدف به تصویر کشیدن وضعیت این مناطق، شرایط و نیازمندهای افراد، به منظور اطلاع‌رسانی به مردم و مسؤولان از طریق تهیه و پخش گزارش‌ها و ارتباط زنده با شبکه قم و سایر شبکه‌های سیما و مستند سازی اقدامات سپاه و بسیج اعزام شده است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 76372

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76372/گروه-خبری-مستند-ساز-سپاه-قم-مناطق-سیل-زده-لرستان-اعزام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir