چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 76444
منبع : خبرگزاری تسنیم

گروه‌های جهادی بسیج هنرمندان قم به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام می‌شوند

قم نيوز : مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده، گروه‌های جهادی بسیج هنرمندان قم به مناطق سیل‌زده کشور به‌ویژه لرستان اعزام خواهند شد.
گروه‌های جهادی بسیج هنرمندان قم به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام می‌شوند
گروه‌های جهادی بسیج هنرمندان قم به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز قاسم بابایی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: هنرمندان کشور بیش از 2 هزار شهید را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

وی با اشاره به حدیثی از امیرالمؤمنین(ع) افزود: کفاره گناهان بزرگ رسیدگی به حال محرومان است. برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده، گروه‌های جهادی بسیج هنرمندان قم به مناطق سیل‌زده کشور به‌ویژه لرستان اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به کلامی از امام راحل ابراز کرد: به فرموده امام راحل تنها هنری مورد تأیید اسلام بوده که صیقل زده اسلام مستضعفان و تازیانه خوردگان بشریت و رفع محرومیت و بهبود وضعیت آن‌ها باشد.

بابایی تأکید کرد: بسیج هنرمندان قم، هنرمندان جوان استان را بر اساس شرایط روز کشور و دنیا تربیت می‌کند. در شرایط کنونی عدم توجه به ظرفیت‌های داخلی و شعارهای انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین تهدید جامعه است.

وی عنوان کرد: رسانه و تبلیغات ضد اخلاقی دشمن یکی از آسیب‌های اصلی موجود در کشور است. بسیج هنرمندان قم تلاش می‌کند با جهاد علمی و عملی مراحل توسعه و پیشرفت کشور و با جهاد اخلاقی بسترهای معنوی جامعه را رشد و ارتقا دهد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم با اشاره به مهم‌ترین محورهای فعالیت بسیج هنرمندان استان در سال 98 ابراز کرد: ایفای نقش مثبت در بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق شعار سال، شبکه‌سازی هنرمندان برای تحقق اهداف تعیین‌شده، مسجد محوری و عمق‌بخشی به باورهای دینی هنرمندان و تشکیل هسته‌های هنری در مساجد از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج هنرمندان در سال جاری است.

بابایی اضافه کرد: برای ارتقای باورهای دینی و معنوی هنرمندان قم و حرکت در مسیر اهداف بلند انقلاب اسلامی تعاملات مناسبی در سال‌های اخیر در بین نهادها و دستگاه‌های مختلف استانی به وجود آمده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceee8f.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما