کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان قم از آیت الله اعرافی

خبرگزاری حوزه نیوز , 25 فروردين 1398 ساعت 17:01

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: آیت الله اعرافی حضور مناسبی در استان های سیل زده داشته و باید طلابی که مورد خسارت سیل واقع شدند، حمایت شوند.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سعیدی در نشست نمایندگان طلاب و فضلای استان های سیل زده کشور که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، ضمن تبریک مناسبت های ماه شعبان، اظهار داشت: صلوات شعبانیه و مناجات شعبانیه دارای نکات مهم و آموزنده ای است که باید از آن استفاده کرد.

وی ابراز داشت: سیل در کنار ویرانی ها، برکات بسیاری نیز برای کشور داشته و ایران اسلامی را از خشکسالی نجات داد و امیدواریم به برکت این ماه بزرگ، مشکلات موجود مرتفع شود.

تولیت آستانه حضرت فاطمه معصومه (س) خاطرنشان ساخت: ابتلاء الهی و مشکل سختی که برای مردم ایران پیش آمد، گرچه بخشی از آن خودساخته بوده و عدم مدیریت ها سبب بروز آن شد؛ اما باید به فرصت های به وجود آمده از آن نیز توجه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قم تصریح کرد: ما نباید با طبیعت در ستیز باشیم؛ چراکه طبیعت حق خود را خواهد گرفت و این سیل نیز نشانگر همین مطلب است که طبعیت حق خود را پس گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی بیان داشت: عدم لایروبی رودخانه ها و مسیل ها یکی از دلائل بروز سیل و سیلاب در کشور بوده که باید مدیریت و تدبیر می شد.

وی اظهار داشت: همچنین عدم اجازه برای ساخت سد از سوی برخی مسئولان در استان هایی همچون خوزستان سبب شده که این نوع از سیل در این استان روان شده و مردم دچار آسیب و گرفتاری شوند.

تولیت آستانه حضرت فاطمه معصومه (س) ابراز داشت: امروز برخی رسانه ها در صدد سمپاشی بوده و با شکل های گوناگون به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی میان مردم و نظام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قم خاطرنشان ساخت: امروز رادیو فردا، صدای آمریکا، بی بی سی و ... دلسوز مردم شده اند که نشان از خباثت آنان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تصریح کرد: دلسوزی بر سر جای خود محفوظ است؛ اما باید کارها با هماهنگی صورت بپذیرد؛ نباید هیجان بر کارها غلبه کرده و سبب عدم هماهنگی بین جهادگران شود.

وی بیان داشت: ایجاد هماهنگی میان خدمت رسانندگان از ضروریاتی است که امروز در مناطق سیل زده نیازمند به آن هستیم.

تولیت آستانه حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: آستان مقدس در زمان های گوناگون به استان های سیل زده اعزاماتی داشته و امروز نیز اعزام هایی را برای استان خوزستان خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان قم ابراز داشت: آیت الله اعرافی نیز حضور مناسبی در استان های سیل زده داشته و باید طلابی که مورد خسارت سیل واقع شدند، حمایت شوند.

همچنین در این جلسه، نمایندگان طلاب و فضلای استان های سیل زده خوزستان، لرستان و مازندران  نیز به ارائه گزارشی از وضعیت مردم استان های خود پرداختند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 76607

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76607/تقدیر-نماینده-ولی-فقیه-استان-قم-آیت-الله-اعرافی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir