يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۱
کد مطلب : 76841
منبع : خبرگزاری فارس

عیسی قاسم: راه حل برون رفت از مشکلات تمسک به امام حی است

قم نيوز : رهبر شیعیان بحرین با بیان اینکه امام حی می‌داند انسانیت در حال تباهی است و در آتش دنیا قرار دارد و در آتش آخرت قرار می‌گیرد گفت: راه حل برون رفت از مشکلات در جمع شدن دور امام حی است، راه حل در حلقه زدن به دور اسلام و امام است و راه در وابسته شدن جدی به امام است.
عیسی قاسم: راه حل برون رفت از مشکلات تمسک به امام حی است
عیسی قاسم: راه حل برون رفت از مشکلات تمسک به امام حی است
به گزارش قم نیوز شیخ عیسی قاسم امشب در مراسم اهدای تندیس مهدی یاور سال مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه انسان بزرگترین موجود روی زمین است اظهار کرد: مسؤولیت انسان این است که زمین را بسازد و روحیه انسان‌ها به سبب کوشش و فعالیتش رشد می‌کند.

وی با بیان اینکه انسان امروز بسیار دورتر از سطح و نقشی است که باید باشد تاکید کرد: انسان بسیار دورتر از عدالت و انسانیت است . خداوند می‌فرماید من انسان‌ها را آفریدم که عبادت کنند. دلیل این انحطاط، عقب افتادگی و تباهی چیست؟ یک دلیل دارد و آن دوری از خداوند است.

رهبر شیعیان بحرین تصریح کرد: راه حل برون رفت از مشکلات پیروی از امامی است که از راه اسلام منحرف نمی شود و هرگز عبودیت و بندگی خود را فراموش نمی کند .

وی با بیان اینکه او می‌داند انسانیت در حال تباهی است و در آتش دنیا قرار دارد و در آتش آخرت قرار می‌گیرد گفت: راه حل در جمع شدن دور امام حی است، راه حل در حلقه زدن به دور اسلام و امام است و راه در وابسته شدن جدی به امام است.

عیسی قاسم اظهار کرد: نمی توان از این آتش سوزان بیرون آمد مگر با بازگشت جدی، صادقانه و هوشیارانه به اسلام عظیم و رهبر عزیزمان که خدا او را برای این زمانه آماده کرده است.

وی افزود: ای یاوران و سربازان خدا سطح هوشیاری و ایمان خود را بالا ببرید و توانایی جسمی خود را بالا ببرید. باید قدرتی در اندیشه و نفس و اوضاع خود ایجاد کنید و باید در تمام ابعاد زندگی قدرتمند شوید تا استکبار را نابود کنید.

رهبر شیعیان بحرین با بیان اینکه ای منتظران، امام منتظر شماست اظهار کرد: ایشان از شما انتظار دارند که صلاحیت انجام وظایف این انقلاب جهانی را داشته باشید.

وی با بیان اینکه خداوند اسلام را برای ما آورده است و منجی را برای ما فراهم کرده است ادامه داد: تنها مانده است که ما آماده شویم برای نصرت امام، امامی که تکرار شدنی نیست.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfycde.w6dvjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما