چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 76962
منبع : خبرگزاری ايرنا

گلف قم در جمع پنج استان برتر کشور قرار گرفت

قم نيوز : رئیس هیات گلف قم گفت: گلف استان درسال 97 موفق شد با ارتقای تمام شاخص های خود به جمع پنج استان برتر کشور راه یابد که این روند صعودی در سالجاری خواهد داشت.
گلف قم در جمع پنج استان برتر کشور قرار گرفت
گلف قم در جمع پنج استان برتر کشور قرار گرفت
به گزارش قم نیوز رضا دلاوری با تاکید بر اینکه سال 97 سال بسیار خوبی برای گلف قم بود افزود: بر اساس ارزیابی فدراسیون گلف، قم در سال گذشته با حضور در 23 مسابقه رسمی گلف کشور در رده های مختلف سنی، چهارمین استان برتر کشور در این زمینه است.

وی ادامه داد: راهیابی گلف باز قم به تیم ملی وودبال و شرکت در مسابقات بین المللی وودبال، راهیابی تیم گلف قم به مسابقات سوپر لیگ کشور و همچنین میزبانی از جشنواره بهکاپ زیر 14 سال کشور در قم از جمله مهمترین دستاوردهای این هیات ورزشی در سال 97 بود.

دلاوری ادامه داد:برگزاری کارگاه آموزشی بانوان گلف قم برگزاری جشنواره زوج های جوان و برگزاری مسابقات ترکیبی کلیه رشته ها، اصلاح ساختار هیات، برگزاری مسابقه مینی گلف و وود بال درخانه سالمندان استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و همچنین تجلیل از مقام آوران سال 95و 96 و بازیکن تیم ملی وودبال از دیگر برنامه های این هیات ورزشی در سال 97 بود.

وی ، قم را یکی از مناطق مهم کشور که از منظر طبیعی دانست و گفت: جاذبه‌هایی بکر طبیعی و طبیعت منحصر به ‌فرد این استان، موجب شده تا توسعه ورزش گلف نقش مهمی در جذب مردم استان به این رشته ورزشی و همچنین گسترش صنعت گردشگری داشته باشد.

دلاوری، با تاکید بر اینکه محدودیت های شدید زیرساختی توسعه ورزش گلف را در استان دچار چالش کرده است افزود: قم دارای استعدادهای بسیار خوبی در رشته ورزشی گلف است ولی متاسفانه متناسب با این همه استعداد، از امکانات و فضای مناسبی برای رشد و پیشرفت بی بهره است.

رئیس هیات گلف قم بااشاره به فعالیت 100 ورزشکار قمی در این رشته ورزشی ادامه داد: مشکلات مالی و زیر ساختی به ویژه کمبود شدید زمین گلف، مانعی برای افزایش جمعیت گلف بازان استان شده است.

وی در ادامه مهمترین اولویت این هیات ورزشی در سالجاری را توسعه زیرساخت های این هیات اعلام کرد و گفت: پیگیری تخصیص و احداث زمین گلف بوستان ثامن الائمه به وسعت 10 هکتار، ساماندهی زمین مینی گلف ورزشگاه شهید حیدریان، تکمیل زمین مینی گلف شهرداری و مجموعه ورزشی جواد الائمه از جمله اقدام هایی است که در راستای تقویت زیر ساخت های گلف استان در دستور کار هیات است.

دلاوری افزود: برنامه ریزی برای برگزاری لیگ مینی گلف بانوان و آقایان،تقویت منابع مالی و جذب حامی و پیگیری برای راه اندازی کمیته 'کروکت' در استان از دیگر برنامه های هیات گلف قم در سالجاری است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcj8hea.uqemmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما