سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 77169
منبع : خبرگزاری فارس

برپایی نمایشگاه عکس هشتمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین

قم نيوز : مدیر انجمن سینمای جوان استان قم از برپایی نمایشگاه عکس هشتمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین در تالار مرکزی شهر خبر داد.
برپایی نمایشگاه عکس هشتمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین
برپایی نمایشگاه عکس هشتمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین
به گزارش قم نیوز رضا ابوذر با اشاره به افتتاح نمایشگاه عکس منتخبان هشتمین دوره جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین اظهار کرد: در این نمایشگاه که در تالار مرکزی شهر برپا شده 35 عکس در معرض دید قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌های جشنواره نیز از ساعت 15 تا 21:30 در تالار مرکزی اکران می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشا مراجعه کنند.

دیبر اجرایی هشتمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین با بیان اینکه هزار و 414 اثر در سه بخش عکس، فیلم و فیلمنامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است گفت: کیفیت آثار نسبت به دوره گذشته ارتقا پیدا کرده و نخستین جشنواره استانی فیلم‌های یک دقیقه‌ای با تلفن همراه نیز به جشنواره اضافه شد  که 17 اثر در این بخش به دبیرخانه رسید.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره گفت: این جشنواره ترویج مبحث نماز و نیایش در بین جوانان را پیگیری می‌کند بنابراین کسانی که فیلم‌ها را تولید می‌کنند و مخاطبان با این محورها آشنا می‌شوند و به این وسیله نماز و نیایش ترویج پیدا می‌کند.

ابوذر خاطرنشان کرد: جشنواره در جذب شرکت‌کننده بسیار موفق بوده ولی به نظر می‌رسد در صورت همکاری رسانه‌ها این جشنواره بیشتر نهادینه می‌شود البته حضور هنرمندان قمی در این جشنواره نسبت به سایر استان‌ها بهتر بوده است.

وی عنوان کرد: اختتامیه هشتمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین روز پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه ساعت 18 در تالار مرکزی قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcjhvea.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما