پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 77261
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله سعیدی: تکریم معلمان به یک هفته محدود نشود

قم نيوز : نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: اگر برای معلمان یک شأن و جایگاهی قائل هستیم باید در رسیدگی به امور آن‌ها نیز به این شأن و جایگاه توجه داشته باشیم اینکه معلمی با تاخیرهای طولانی حقوق خود را دریافت کند و ما فقط در زبان از او تعریف کنیم قابل قبول نیست.
تکریم معلمان به یک هفته محدود نشود/2030 سندی مبتذل است
تکریم معلمان به یک هفته محدود نشود/2030 سندی مبتذل است
تکریم معلمان به یک هفته محدود نشود/2030 سندی مبتذل است

نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: اگر برای معلمان یک شأن و جایگاهی قائل هستیم باید در رسیدگی به امور آن‌ها نیز به این شأن و جایگاه توجه داشته باشیم اینکه معلمی با تاخیرهای طولانی حقوق خود را دریافت کند و ما فقط در زبان از او تعریف کنیم قابل قبول نیست.
تکریم معلمان به یک هفته محدود نشود/2030 سندی مبتذل است

به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی صبح امروز در دیدار بهرام سرمست استاندار و مدیرکل، معاونان و مسئولان آموزش و پرورش استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مطهری و هفته معلم اظهار کرد: شهید مطهری برای رضای خداوند متعال کمر همت بست و ختم کار او به شهادت منتهی شد که این یک مدال پر افتخاری برای جامعه معلمان است؛ این شخصیت به‌عنوان یک معلم در پاکسازی اذهان از شبهاتی که مورد توجه جوانان به خصوص دانشگاهیان بود، نقش قابل توجهی را ایفا کرد.

وی اضافه کرد: تکریم معلم نباید به یک روز و هفته محدود شود بلکه همه عمر باید قدردانی از معلمان دنبال شود که این قدردانی علاوه بر سخن، باید با رفع مشکلات معلمان در عمل نیز دیده شود.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: رهبری در دیدار با معلمان تاکید داشتند که اجرای سند تحول در آموزش و پرورش نباید طولانی شود و نسبت به سند مبتذل 2030 نیز تذکر صریحی دادند چراکه دشمن با نفوذ این سند به دنبال سرباز درست کردن برای خود است و این یکی از خسارت‌های بزرگ است که کشور اسلامی با دست خود برای دشمن نیرو تربیت کند.

وی تصریح کرد: معلمان رسالت تعلیم را بر عهده دارند و در انجام یک رسالت مهم که همانند رسالت انبیای الهی است تعطیلی، مرخصی بازنشستگی و بی‌توجهی جایی ندارد.‌      

سعیدی ادامه داد: اگر برای معلمان یک شأن و جایگاهی قائل هستیم باید در رسیدگی به امور آن‌ها نیز به این شأن و جایگاه توجه داشته باشیم اینکه معلمی با تاخیرهای طولانی حقوق خود را دریافت کند و ما فقط در زبان از او تعریف کنیم قابل قبول نیست.

وی با تاکید بر اینکه معلمان باید در انجام رسالت‌های خود به فرمان رهبری توجه ویژه داشته باشند، گفت: داشتن چنین رهبری افتخاری برای ماست و فرمان ایشان باید در قول و عمل مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccsiqm.2bqme8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما