شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : 77327
منبع : خبرگزاری مهر
آیت الله عیسی قاسم:

امیدواریم روابط انسانی کریمانه و عدالت و صلح بر بحرین حاکم شود

قم نيوز : رهبر شیعیان بحرین با صدور بیانیه‌ای با اشاره به اینکه ملت بحرین به دنبال دموکراسی هستند و بر آن اصرار دارند، گفت: امیدواریم روابط انسانی کریمانه، عدالت و صلح در بحرین برقرار شود.
امیدواریم روابط انسانی کریمانه و عدالت و صلح بر بحرین حاکم شود
امیدواریم روابط انسانی کریمانه و عدالت و صلح بر بحرین حاکم شود
به گزارش قم نیوز آیت الله عیسی قاسم از علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای با اشاره به اینکه ملت بحرین به دنبال دموکراسی هستند و بر آن اصرار دارد، گفت: امیدواریم که روابط انسانی کریمانه، عدالت و صلح در بحرین برقرار شود.

متن بیانیه به شرح زیر است:

ملت بحرین یک جنبش مطالب گر را در مدتی طولانی آغاز کردند و جانفشانی‌های بزرگی در این راه کرده و تلاش‌های فراوانی مبذول داشتند.

این جنبش به دنبال دموکراسی است و در حکومتی که با دموکراسی مخالفت نمی‌کند و خود را از آن بری می‌داند و گاهی مدّعی آن است، بر دموکراسی اصرار می ورزد.

اصلاح برای اینکه عملی شود و به اثبات برسد و از دگرگونی ها و فاجعه‌های ناگهانی در امان بماند، باید بر بُعد سیاسی و روابط سیاسی میان حکومت و ملت تمرکز داشته باشد و اینکه ملت منبع قدرت و مکتب دموکراسی است.

امیدواریم که بحرین به امنیت کامل دست یابد و روابط انسانی کریمانه همراه با ایمان عالی، عدالت و صلح بر آن حاکم شود و انسان‌های آن خوشبخت شود و با قدرت در راه سازندگی درست جامعه حرکت کند و به وظیفه‌ای که خداوند متعال به او محول کرده است، عمل کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfemde.w6de0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما