پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : 77758
منبع : خبرگزاری تسنیم
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

باید برای اهداف فرهنگی آرایش جنگی گرفته شود

قم نيوز : رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در این عصر پر از تبلیغات دشمن در دوره‌ای هستیم که باید آرایش جنگی بگیریم و اسلام ناب را طوری به جان مردم و جوانان بنشانیم که هرگز وارد اردوگاه دشمن نشوند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: باید برای اهداف فرهنگی آرایش جنگی گرفته شود
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: باید برای اهداف فرهنگی آرایش جنگی گرفته شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ محمد قمی در مراسم تکریم و معارفه رئیس قبلی و جدید پژوهشکده باقرالعلوم(ع) که ظهر امروز در سالن اجتماعات پژوهشکده باقرالعلوم(ع) برگزار شد، ضمن تسلیت وفات حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: با توجه به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی سازمانی بزرگ است اما در این اوضاع اقتصادی ازنظر بودجه کوچک است.

وی با اشاره به اهمیت پژوهش تصریح کرد: امر پژوهش امری پرهزینه است اما برای موضوع تحقیق و پژوهش به اندازه خودش خرج نمی‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و صحبت‌های مقام معظم رهبری درباره آرایش جنگی دشمن، بیان کرد: در این عصر که پر از تبلیغات دشمن است نیاز است که آرایش جنگی بگیریم و اسلام ناب را طوری که به جان مردم و جوانان بنشانیم که هرگز وارد اردوگاه دشمن نشوند.

قمی ادامه داد: وظیفه بزرگی بر عهده این پژوهشکده است، پژوهش کاری زمان‌بر است اما در این زمان‌حساس باید توانست که در زمان کوتاهی ثمراتی را بنشاند و در این نقطه عطف انقلاب بتواند کارهای فرهنگی و تبلیغی را به شیوه‌ای جدید تأثیرات خود را بگذارد.

وی تأکید کرد: استفاده از ابزار مختلف برای رسیدن به ثمرات خاص‌تر و رقم خوردن اتفاقات مهم در این پژوهشگاه الزامی خواهد بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdj505.yt05k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما