شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 78076
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

اختلاس‌ها و فساد‌ها ثمره دنیاپرستی است/فضا‌ی مجازی بستری برای سوءاستفاده دشمنان کشور است

قم نيوز : حجت‌الاسلام ذوالنورگفت: در رأس کل بدبختی‌ها و گرفتاری‌ها چسبیدن به دنیای مادی است؛ حب دنیا سبب جداشدن برخی از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌ها شد
اختلاس‌ها و فساد‌ها ثمره دنیاپرستی است/فضا‌ی مجازی بستری برای سوءاستفاده دشمنان کشور است
اختلاس‌ها و فساد‌ها ثمره دنیاپرستی است/فضا‌ی مجازی بستری برای سوءاستفاده دشمنان کشور است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی  در مراسم شب احیای کوه خضر نبی (ع) با اشاره به ویژگی‌های شب قدر گفت: فضیلت این شب مهم بالاتر از هزار شب بوده که با نام حضرت امیر (ع) عجین شده است.


وی با بیان اینکه وجود حضرت علی (ع) سبب خلقت جهان هستی بوده است،عنوان کرد: پیامبر اعظم (ص) در این رابطه بیان داشته‌اند که هر کس علی (ع) را انکار کند کفر ورزیده است و حضرت علی (ع) از بهترین انسان‌ها است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اذعان دشمنان حضرت علی (ع) به ویژگی‌های والای ایشان تصریح کرد: علی‌رغم اینکه با تبلیغات و جنگ روانی عوام را از ایشان دور کرده بودند، ولی خود به‌خوبی به بزرگی این امام همام اذعان داشتند.

ذوالنور ابزار‌های سایبری و فضا‌های مجازی را به مانند بستری برای سوءاستفاده دشمنان کشور دانست و افزود: علی‌رغم وجود چنین ابزار‌هایی به‌راحتی نمی‌توان از مردم سواری گرفت و مسائل را وارونه جلوه داد.

وی با تأکید بر اینکه تبلیغات سوء سبب دوری مردم از حضرت علی (ع) شده بود،بیان کرد: زمانی که ایشان به شهادت رسیدند برخی می‌گفتند مگر علی نماز خوانده و یا به مسجد می‌رود که این‌گونه به شهادت رسیده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های شب قدر اضافه کرد: شب قدر شب آشتی با خداوند و شب بازگشت از سابقه سیاه خود در کنار توبه کردن است و کسی که به درگاه خداوند آمده دست‌خالی بر نمی‌گردد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی داعش و امثالهم را ولد‌های شیطانی دشمنان امیرالمؤمنین (ع) برشمرد و گفت: اینکه چرا برخی از مسئولان از مسیر انقلاب، امام، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب جدا شده‌اند را باید در دنیازدگی و حب دنیایی آنان جستجو کرد.

وی با بیان اینکه فیش‌های نجومی، اختلاس‌ها و فساد‌ها ثمره دنیاپرستی است، یادآور شد: در رأس کل بدبختی‌ها و گرفتاری‌ها چسبیدن به دنیای مادی است.

انتهای پیام/113

 
https://qomnews.ir/vdch-vnq.23n6qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما