چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 78186
منبع : خبرگزاری فارس

مومن در شب قدر خود را به امام(ع) گره می‌زند

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه باید در شب قدر خود را به امام گره زد گفت: قله حج فعل حضرت ابراهیم است که فرزند خود را به قربانگاه می‌برد؛ در حج انسان باید به امام برسد و همه داشته های خود را برای امام فدا کند و ذبیح شود.
مومن در شب قدر خود را به امام(ع) گره می‌زند
مومن در شب قدر خود را به امام(ع) گره می‌زند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی میرباقری در مراسم سومین شب قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به خواسته های مردم از خداوند متعال در شب های قدر اظهار کرد: در شب قدر وقتی قرآن را پیش روی خود باز می‌کنیم خداوند را به این کتاب قسم می‌دهیم که جزو کسانی که در آتش قرار می‌گیرند نباشیم.

وی با اشاره به اینکه همه افراد به گونه در معرض اثر آتش هستند تصریح کرد: ما در دنیا بین جهنم و بهشت هستیم و مسیر بین این دو آمیخته شده است.

استاد حوزه علمیه قم آتش، شرک نسبت به ذات الهی است، تصریح کرد: وادی توحید وادی اخلاص است و کسی که موحد شد از آتش رهایی می‌یابد.

وی با بیان اینکه ولایت امیر المومنین(ع) ولایت خداست، گفت: از آن طرف عالم به دنبال این هستند که جوانان ما را جهنمی کنند و این افراد ولایت شیطان را دنبال می‌کنند.

میرباقری با بیان اینکه مومن عبد آتش و شیطان نیست ولی اسیر آنها می‌شود، افزود: انسان باید از وادی ولایت اولیای طاغوت خودش را نجات دهد و این مسئله بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: در شب قدر باید به گونه ای عبادت کنیم که از ولایت شیطان خارج شده و تحت ولایت امیرالمومنین قرار بگیریم و به چنین فردی اگر همه دنیا را بدهند یک گناه نمی کنند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه باید در شب قدر خود را به امام گره زد تصریح کرد: قله حج فعل حضرت ابراهیم است که فرزند خود را به قربانگاه می‌برد؛ در حج انسان باید به امام برسد و همه داشته های خود را برای امام فدا کند و ذبیح شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjmvea.uqeoozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما