دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : 78388
منبع : خبرگزاری تسنیم

فاصله زیادی بین حرف و عمل برخی از مسئولان قم وجود دارد

قم نيوز : فرماندار قم با انتقاد از کم‌کاری برخی دستگاه‌های استانی گفت: بین صحبت‌های برخی مسئولان در جلسات علنی با اقدامات واقعی آن‌ها در صحنه عمل فاصله زیادی وجود داشته که پذیرفتنی نیست.
فاصله زیادی بین حرف و عمل برخی از مسئولان قم وجود دارد
فاصله زیادی بین حرف و عمل برخی از مسئولان قم وجود دارد
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام راحل که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: با هرگونه برخورد توهین‌آمیز با انتقال زائران به مرقد مطهر امام راحل برخورد جدی می‌شود.

وی نزدیکی ایام 14 و 15 خرداد و همچنین عید فطر را مورد توجه قرار داد و گفت: شهرداری قم تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام و همچنین استقبال از زائران را در تعطیلات پیش رو را بیندیشد.

فرماندار قم با انتقاد از کم‌کاری برخی دستگاه‌های استانی گفت: بین صحبت‌های برخی مسئولان در جلسات علنی با اقدامات واقعی آن‌ها درصحنه عمل فاصله زیادی وجود داشته که پذیرفتنی نیست.

حیدری اهمیت برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: نظام در برابر برگزاری باشکوه و باعظمت مراسم سالگرد اما راحل وظیفه داشته و باید این مراسم بزرگ را به بهترین شکل ممکن برگزار کند.

وی خاطرنشان کرد: قم محور مواصلاتی بسیاری از استان‌های کشور بوده و در مناسبت‌های مذهبی حجم مسافران ورودی به این شهر بسیار زیاد است بنابراین باید تدابیر لازم برای استقبال از زائران و مسافران در روزهای پایانی هفته دیده شود.

فرماندار قم با انتقاد از رویه برخی از دستگاه‌های استانی نیز گفت: امکاناتی که در اختیار دستگاه‌های استانی وجود دارد باید در خدمت مردم بوده و از تمام ظرفیت‌های موجود در برگزاری باشکوه مراسم سالگرد امام راحل استفاده شود.

حیدری خاطرنشان کرد: حقیقت این است که برگزاری با عظمت مراسم سالگرد امام راحل نشانگر شاخص نظام در سطح جهان بوده و درنهایت به اقتدار بیشتر نظام می‌انجامد.

مسئول اردوهای سپاه علیبن ابیطالب(ع) نیز عنوان کرد: برای انتقال زائران به مرقد امام همچنان مشکل کمبود اتوبوس احساس شده و در مجموع 2 هزار و 300 صندلی نیاز است.

ابوالفضل قدیری تاکید کرد: تمام تدابیر لازم برای خدمات‌رسانی به زائران مرقد امام راحل اندیشیده شده و مشکلی از نظر تدارکات احساس نمی‌شود.

وی ادامه داد: همچنین برای اعزام زائرانی که با خودروهای شخصی به این مراسم اعزام می‌شوند نیز برنامه‌ریزی لازم انجام‌ شده است، مساجد و پایگاه‌های بسیج مهم‌ترین مراکز ثبت‌نام هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdjs05.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما