چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۸
کد مطلب : 78432
منبع : خبرگزاری مهر
سرپرست پلیس راهور قم:

محدودیت ترافیکی روز عید فطر در قم اجرا می‌شود

قم نيوز :  سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با روز عید فطر در قم خبر داد.
محدودیت ترافیکی روز عید فطر در قم اجرا می‌شود
محدودیت ترافیکی روز عید فطر در قم اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز سرهنگ حسن قیصری گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی برای عید فطر در سطح شهر قم تهمیدات ترافیکی ویژه‌ای را اجرا می‌کند.

وی گفت: پلیس راهور با توجه به برگزاری نماز عید فطر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و سایر مساجد و تکایای سطح شهر با توان صد درصدی تهمیدات ترافیکی خود را انجام می‌دهد.

سرپرست پلیس راهور استان قم ادامه داد: پلیس راهور با برنامه‌ریزی صحیح به برقراری نظم و امنیت ترافیکی، پاکسازی مسیرهای منتهی به حرم مطهر و برقراری محدودیت عبور و مرور در صورت نیاز در حوزه استحفاظی تا پایان مراسم نماز عید سعید فطر در مساجد و تکایای سطح شهر اقدام می‌کند.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی عید فطر افزود: محدودیت توقف وسایل نقلیه از ۲ ساعت قبل از آغاز نماز عید فطر از تقاطع عمار یاسر- آذر به سمت بازار و بلعکس و نیز از سمت تقاطع حجتیه بهار به سمت انتهای بلوار بهار برقرار می‌شود.

سرهنگ قیصری ضمن درخواست از رانندگان برای همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: رانندگان برای پارک وسایل نقلیه از پارکینگ‌های سطح شهر استفاده و در صورت امکان جهت حضور در حرم مطهر با وسایل نقلیه عمومی حرکت کنند.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcdxo05.yt0js6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما