پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 78678
منبع : خبرگزاری فارس

گلف‌باز قم در اردوي تيم ملي

قم نيوز : رئيس هیأت گلف استان قم از دعوت چهره با تجربه اين رشته به اردوي انتخابي و آماده‌سازي تيم اعزامي گلف ايران به رقابت‌هاي برون‌مرزي خبر داد.
گلف‌باز قم در اردوي تيم ملي
گلف‌باز قم در اردوي تيم ملي
به گزارش قم نیوز رضا دلاوری اظهار کرد: نخستین اردوی انتخابی تیم ملی گلف در رده سنی 18 تا 55 سال برگزار می‌شود و بین تمامی نفراتی که از استان‌های مختلف توسط فدراسیون گلف به این اردو دعوت شده‌اند، حمید منصوری گلف‌باز استان قم نیز حضور دارد.

وی با بیان اینکه گلف قم پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در سال‌های اخیر داشته و در کنار رشته‌های مینی‌گلف و وودبال فعالیت می‌کند، در ادامه خاطرنشان کرد: نخستین اردوی انتخابی تیم ملی گلف از چهاردهم تا هجدهم تیر ماه به میزبانی زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود و نفرات دعوت شده از استان‌های مختلف در هتل آکادمی مجموعه انقلاب اسکان می‌یابند تا در حضور کادر فنی تیم ملی در این انتخابی به میدان بروند.

رئیس هیأت گلف استان قم اضافه کرد: گلف‌بازان دعوت شده به این اردو در دو گروه سنی 18 تا 30 سال و 30 تا 55 سال دسته‌بندی شده‌اند و در گروه نخست که حمید منصوری از قم حضور دارد، رقبای وی گلف‌بازانی از استان‌های لرستان، خوزستان، آذربایجان‌شرقی، تهران و گلستان هستند.

وی یاد آور شد: در رده سنی 18 تا 30 سال این اردو حمید منصوری از قم، ابراهیم نوری و مصطفی تیموری از لرستان، فرشاد رستمی از لرستان، محمد شیخ‌زاده از خوزستان، حامد دعوتی و مهدی باغبان از آذربایجان شرقی، احسان کریمیان از تهران، سجاد سلیمانی از خوزستان و هومن محمد زمانی از گلستان دعوت شده‌اند.

دلاوری بیان کرد: در رده سنی 30 تا 55 سال نیز سجاد کرم‌پور از خوزستان، سیدمحمود جوزی، مهدی شان‌جانی و احمد خرم‌آرانی از تهران، حمید رضا شهنی، مرید قنبری و فرشاد حسنی از خوزستان، حسین شاهی‌وند از لرستان به همراه صالح قلیش‌لی از گلستان برای کسب سهمیه تیم ملی رقابت می‌کنند.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcfcvde.w6dceagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما