پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب : 78709
منبع : خبرگزاری تسنیم

ماندگاری انقلاب اسلامی با حضور جوانان به عرصه‌های مختلف تضمین می‌شود

قم نيوز : رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت فعالیت هیئت‌های مذهبی گفت: اگر هیئت بتواند جوانان را به عرصه بیاورد، قطعا ماندگاری انقلاب اسلامی را تضمین کرده است.
ماندگاری انقلاب اسلامی با حضور جوانان به عرصه‌های مختلف تضمین می‌شود
ماندگاری انقلاب اسلامی با حضور جوانان به عرصه‌های مختلف تضمین می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمد قمی در همایش مدیران هیئت رزمندگان اسلام که در مجتمع فرهنگی و آموزشی عمار برگزار شد، اظهار داشت: هیئت رزمندگان نباید از پرورش جوانان غافل شود البته در این زمینه کارهایی انجام شده است اما بیش از این لازم است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت هیئت های مذهبی افزود: اگر هیئت بتواند جوانان را به عرصه بیاورد، قطعا ماندگاری انقلاب اسلامی را تضمین کرده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه کار فرهنگی را بیش از پیش در تحولات اخیر سازمان تبلیغات در نظر داریم، بیان کرد:مجموعه های فرهنگی مانند هیئت رزمندگان اسلام باید داد و ستد با سازمان تبلیغات اسلامی داشته باشند.

قمی با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی و لزوم حرکت در مسیر آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ادامه داد: امام خمینی(ره) ما را از آن نقطه ای که سفیر انگلستان برای شاه مملکت و انتخاب وی تصمیم گیری می‌کرد به اینجا رساند و مقام معظم رهبری فرمودند توفیق امام بود که مردم و جوانان را به صحنه آورد و نشان دادند این سبک زندگی یک رویا نیست.

وی با بیان اینکه علت موفقیت امام خمینی (ره) طبق صحبت مقام معظم رهبری نصرت الهی بود که شامل حال این بنده خدا شد،تصریح کرد: نصرت الهی شامل حال کسی می‌شود که دیگران را نصرت کند، امام خمینی (ره) به وعده خدا ایمان داشتند و عمل مجاهدانه داشتند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تامین بودجه برای هیئت‌ها خاطرنشان کرد: در بودجه سازمان تبلیغات متاسفانه درصدی برای حمایت از هیئت ‌ها در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcao0n0.49naw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما