کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ورودی‌های شهر قم درشان این شهر مقدس نیست

خبرگزاری تسنیم , 26 خرداد 1398 ساعت 13:00

نایب‌ رئیس شورای شهر قم با انتقاد از نامناسب بودن ورودی‌های شهر گفت: عدم توجه مناسب به ورودی‌های شهر سبب به چالش کشیده شدن آبروی شهر توسط زائرانی که به مقصد قم و یا در حال عبور بوده می‌شود.


به گزارش قم نیوز حسن بختیاری با اشاره به وضعیت نامناسب ورودی شهر مقدس قم از سمت جعفریه اظهار داشت: متأسفانه وضعیت این ورودی به‌هیچ‌ وجه مناسب نبوده و باوجود اقدامات انجام‌گرفته شرایط فعلی در شأن شهر مقدس قم نیست.

وی با تأکید بر اینکه ورودی‌های شهرها آبروی شهرها هستند، خاطرنشان کرد: عدم توجه مناسب به ورودی‌های شهر سبب به چالش کشیده شدن آبروی شهر توسط زائرانی که به مقصد قم و یا در حال عبور بوده می‌شود.

نایب‌ رئیس شورای شهر قم تصریح کرد: مجموعه استان و شهرداری باید اعتبار مناسبی برای ساماندهی ورودی‌های شهر قم اختصاص دهند، ساماندهی این وضعیت صرفاً بر عهده شهرداری به علت وجود محدودیت‌های اعتباری نیست، بلکه نیازمند همکاری مجموعه استان و همکاری آنان در جهت رفع این وضعیت است.

وی با بیان اهمیت ورودی‌های شهر به‌عنوان نقطه قوت برای هر شهری ابراز کرد: ورودی شهر نقطه‌ای بوده که وقتی مسافر وارد شهر می‌شود در مورد وضعیت فرهنگی، اقتصادی، و شهرسازی قضاوت می‌کند و آنچه در ورودی‌های شهر از سمت کاشان، اراک و جعفریه وجود دارد نشان‌دهنده شهر مناسب و مطلوب برای زائران کریمه اهل‌بیت(س) نیست.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 78792

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78792/ورودی-های-شهر-قم-درشان-این-مقدس-نیست

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir