کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله حسین نوری همدانی:

توطئه دشمن با تقویت وحدت حوزه و دانشگاه خنثی شود

خبرگزاری فارس , 28 خرداد 1398 ساعت 20:47

یکی از مراجع تقلید با اشاره به ضرورت تقویت وحدت حوزه و دانشگاه گفت: دشمن تمام تلاشش را به کار گرفته را وحدت حوزه و دانشگاه را از بین ببرد پس هرچه این وحدت بیشتر باشد توطئه دشمنان بیش از پیش خنثی می‌شود.


به گزارش قم نیوز آیت الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید به گونه‌ای فعالیت کنند که در تمام علوم حرف برای گفتن داشته باشیم اظهار کرد: در گذشته این گونه بوده است، ولی به مرور زمان غربی‌ها این علوم را از ما گرفتند و به نام خود تمام کردند و طوری شد ما علوم خودمان را از آنها می گرفتیم و همین مسئله موجب سکولار کردن علوم شد.

وی تربیت را مقدم بر علم دانست و با اشاره به اهمیت توجه به تربیت در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها باید به مساله تربیت توجه جدی داشته باشند و نباید ازکنار آن به سادگی عبور کرد و بی توجه به آن بود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه جوانان در دانشگاه امانت هستند و باید از این امانت به درستی مواظبت و حفاظت کرد گفت: برای تربیت دانشجو، اساتید باید متعهد و انقلابی باشند.

وی با تاکید بر اهمیت اسلامی سازی علوم انسانی اظهار کرد: باید به این مسئله هم توجه کرد و برای اسلامی سازی علوم انسانی تلاش کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به ضرورت تقویت وحدت حوزه و دانشگاه گفت: دشمن تمام تلاشش را به کار گرفته را وحدت حوزه و دانشگاه را از بین ببرد پس هرچه این وحدت بیشتر باشد توطئه دشمنان بیش از پیش خنثی می‌شود.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 78885

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78885/توطئه-دشمن-تقویت-وحدت-حوزه-دانشگاه-خنثی-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir