کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رونق فوتسال قم انگيزه ساير رشته‌ها را بيشتر مي‌كند

خبرگزاری فارس , 3 تير 1398 ساعت 9:30

مدير كل ورزش و جوانان استان قم از حمايت تيم فوتسال محمد سيماي قم براي حضور موفق در دوره جديد بازي‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز در شرایطی که دقیقا دو هفته دیگر به شروع بازی‌های بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران باقی مانده، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم راجع به حضور نماینده قم در این رقابت‌ها و حمایت از فوتسالیست‌های قمی، اظهار کرد: در جلسات مختلف با مسوولان استان قم همه آنها به اتفاق نظر بر رفع نیازهای این تیم تاکید داشته‌اند تا ان‌شاءالله با اقداماتی که برای روند آماده‌سازی این تیم شده شاهد موفقیت فوتسال قم در لیگ جدید باشیم.

وی ادامه داد: معتقدم زمانی که در فوتسال و فوتبال شاهد رونق باشیم، ایرن اتفاق انگیزه در سایر رشته‌ها نیز ایجاد شوق و انگیزه می‌کند، هر چند رشته‌ تخصصی من فوتبال نبوده اما در هفت سال عضویت هیات مدیره پاس همدان، به دقت موضوعات اختصاصی این دو رشته را زیر نظر داشته‌ام.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم افزود: یقینا در کنار تیم فوتسال سوهان محمد سیما خواهیم بود، آنچه که از نظر امکانات و شرایط نیاز این تیم است در اختیار نماینده استان قرار می‌دهیم، ضمن اینکه در جلسات مختلف با مسوولان استان قطعا خواهان حمایت از این تیم برای درخشش در سطح اول فوتسال ایران خواهیم بود.

وی با آرزوی موفقیت برای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال محمد سیمای قم در دوره جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تصریح کرد: تا آنجا که پیگیر کار بوده‌ا‌م، مربیان بسیار خوب و بازیکنان توانمندی در این تیم هستند و مدیریت تیم سعی کرده بهترین‌ شرایط برای موفقیت تیم ایجاد شود، در این راه درخشش بازیکنان می‌تواند انگیزه حمایتی بیشتری هم در مسوولان و هم در مردم قم برای موفقیت در لیگ جدید ایجاد کند.

بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از 13 تیر ماه آغاز می‌شود و نماینده قم با هدایت سیدمهدی غیاثی، مربیگری سیدوحید غیاثی و محسن حسن‌زاده، روز چهاردهم تیر در نخستین بازی خود به میهمانی تیم مقاومت البرز می‌رود.

انتهای پیام / 110


کد مطلب: 79077

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79077/رونق-فوتسال-قم-انگيزه-ساير-رشته-ها-بيشتر-مي-كند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir