دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 79082
منبع : خبرگزاری ايرنا

هفت شهید گمنام در قم تشییع می‌شود

قم نيوز : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم گفت: هفت شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا میدان جانبازان این شهر برگزار خواهد شد.
هفت شهید گمنام در قم تشییع می‌شود
هفت شهید گمنام در قم تشییع می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی لقمان پور در جلسه هماهنگی تشییع شهدای گمنام در سالن جلسات فرمانداری قم، آغاز مراسم را از ساعت ۹ صبح اعلام کرد و افزود: تیپ ۸۳ رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع)، مرکز آموزشی فرهنگی یاوران مهدی (عج) و پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) هر یک میزبان دو شهید گمنام و پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان قم نیز میزبان یک شهید بی‌نشان هستند.

وی اضافه کرد: بعد از مراسم تشییع، پیکر مطهر شهدا به مجموعه‌ها تعیین شده تحویل داده می‌شود و مراسم تشییع جداگانه‌ای نیز توسط پرسنل مراکز محل دفن برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد.

وی گفت: صداوسیمای استان نسبت به پوشش زنده این مراسم معنوی اعلام آمادگی کرده است، برای تشییع پیکر مطهر این هفت شهید گمنام چند مسیر مختلف پیشنهاد و بررسی شد اما در نهایت تشییع از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا میدان جانبازان به تصویب رسید.

لقمان پور گفت: وظایف تمام دستگاه‌های استانی در برگزاری باشکوه این مراسم به‌صورت جداگانه مشخص شده اما اصل اجرای برگزاری این مراسم بر عهده سپاه استان خواهد بود.

وی اضافه کرد: در استان قم ۸۰ شهید گمنام در ۳۸ یادمان مدفون‌شدند.
استان قم بیش از ۶ هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۵۹۶ آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcf0xde.w6d1cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما