دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 79097
منبع : خبرگزاری تسنیم

باشگاه نویسندگی حوزه هنری در قم آغاز به‌کار می‌کند

قم نيوز : مسئول آفرینش‌های حوزه هنری قم گفت: دو نوع کلاس آموزشی در فصل تابستان و در طول سال برگزار می‌شود که باشگاه نویسندگی چهارشنبه ۷ تیرماه آغاز می‌شود و باشگاه شعر نیز پس از پایان دوره جاری شروع به ثبت‌نام می‌کند.
باشگاه نویسندگی حوزه هنری در قم آغاز به‌کار می‌کند
باشگاه نویسندگی حوزه هنری در قم آغاز به‌کار می‌کند
به گزارش قم نیوز محمد غفاری با اشاره به اینکه شعر و ادبیات به‌عنوان یکی از ابزارهای فرهنگی تأثیرگذاری زیادی در بین جوامع دارد اظهار داشت: بخش شعر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم در هرماه سه جلسه شعر دارد، نخستین چهارشنبه هرماه جلسه شعرخوانی مهر و ماه با اجرای شاعر محمدجواد شرافت در محل حوزه هنری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه چهل و یکمین جلسه مهر و ماه در این هفته برگزار می‌شود، افزود: در این جلسه توسط جوانان شعر خوانده می‌شود و در هر جلسه شاعر برتر ماه مشخص‌ شده و در این هفته با توجه به شهادت امام صادق(ع) محوریت اشعار به‌ تناسب شهادت این امام عزیز است.

مسئول آفرینش‌های حوزه هنری قم ادامه داد: جلسه شعر و ترانه سرناد از جمله جلسات کاربردی ترانه است که می‌تواند در تقویت ترانه‌سرایان متعهد تأثیرگذار باشد.

وی طنز را نیز یکی از ابزارهای تأثیرگذاری در جامعه برشمرد و گفت: جلسه طنز قمپز نیز یکی از جلسات شعر برجسته در کشور است که آن نیز در یکی از چهارشنبه‌های ماه برگزار می‌شود.

غفاری جلسات نقد کتاب را یکی از جلسات کاربری ادبیات معاصر در قم نام برد و خاطرنشان کرد: چهارشنبه 19 تیرماه نقد کتاب خانم کارداری در حوزه هنری برگزار می‌شود.

وی افزود: دو نوع کلاس آموزشی در فصل تابستان و در طول سال برگزار می شود که باشگاه نویسندگی چهار شنبه 7 تیرماه آغاز می‌شود و باشگاه شعر نیز پس از پایان دوره جاری شروع به ثبت نام می‌کند.

مسئول آفرینش‌های حوزه هنری قم ادامه داد: نخستین دوره کارگاه تاریخ شفاهی که بیشتر فعالیت‌های پژوهشی انجام می‌گیرد توسط سرهنگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbzgbz.rhb99piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما