کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تامین برق شهرک شکوهیه قم نیازمند ورود بخش خصوصی است

خبرگزاری تسنیم , 6 تير 1398 ساعت 13:45

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم، تأمین برق واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه را منوط به مشارکت بخش خصوصی و مسئولان استانی دانست.


به گزارش قم نیوز مهدی آهنین‌پنجه با اشاره به وجود برخی مشکلات در تأمین برق واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه اظهار داشت: تأمین برق تا درب شهرک با وزارت نیرو آن‌هم به شرط تأمین منابع مالی از طرف سازمان برنامه‌وبودجه است و داخل شهرک‌ها نیز باید توسط منابع داخلی شهرک این هزینه تأمین شود.

وی میزان برق تعهد داده شده برای شهرک شکوهیه را 60 مگاوات دانست و افزود: در حال حاضر به صورت مشارکتی حدود 110 مگاوات برای این شهرک برق تأمین‌شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم ادامه داد: در سال‌های گذشته با قرار دادن زمینی به برق منطقه‌ای و مشارکت سه‌میلیاردی شرکت شهرک‌ها تجهیزاتی حدود 40 میلیاردی توسط برق منطقه‌ای تهران مستقر و داخل مدار قرار گرفت ولی این تجهیزات برای 110 مگاوات برق است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 220 مگاوات به مشترکین واگذارشده است، خاطرنشان کرد: برق منطقه‌ای تهران به علت دولتی بودن و مشکلات اقتصادی کشور به‌تنهایی توانایی تأمین چنین برقی را نداشته که باید شرکت شهرک‌ها در این زمینه مشارکت‌های لازم را داشته باشد.

آهنین‌پنجه با اشاره به لزوم مشارکت بخش خصوصی و مسئولان استانی برای احداث پست‌های 230 و 63 کیلوواتی در شهرک صنعتی شکوهیه تصریح کرد: اگر مشارکتی در این زمینه صورت نگیرد مجبوریم از متقاضیان دریافت کرده که مشکلاتی برای واحدهای صنعتی به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 79205

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79205/تامین-برق-شهرک-شکوهیه-قم-نیازمند-ورود-بخش-خصوصی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir