کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان قم خبر داد:

استقبال مردم از اجرای طرح ناظر یک در قم

خبرگزاری حوزه نیوز , 9 تير 1398 ساعت 19:56

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اجرای طرح ناظر یک در قم گفت: خوشبختانه اجرای این طرح با استقبال خوب مردم روبرو شده است که این نشان‌دهنده موفقیت‌آمیز بودن آن است.


به گزارش قم نیوز سردار عبدالرضا آقاخانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای طرح ناظر یک در استان قم اظهار داشت: این طرح در گام اول برای مقابله با کشف حجاب در خودروها در ماه‌های اخیر در سراسر کشور اجرایی شده است.

 وی بابیان این‌که در گام اول این طرح توسط 1500 نفر اجرا می‌شود، بیان داشت: این افراد شامل مأموران نیروی انتظامی و برخی از افراد معتمد هستند که با کد و شناسه فعالیت می‌کنند.

سردار آقاخانی افزود: البته باید به این مهم هم اشاره‌کنم که مردم قم در این زمینه کمترین تخلفات را دارند و بیشترین تخلفات در محورهای مواصلاتی و جاده‌ای انجام می‌شود که ساکن قم نیستند.

وی در خصوص نحوه‌ای اجرای این قانون گفت: ابتدا پیامکی به رانندگان مختلف داده می‌شود تا به نزدیک‌ترین مرکز پلیس امنیت مراجعه کنند در گام اول اخطار داده می‌شود و در مراحل بعدی افراد متخلف به دستگاه‌های قضایی معرفی می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در این زمینه قوه قضائیه نیز همکاری لازم را دارد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی نیز از اجرای طرح حمایت می‌کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بابیان این‌که باید ساماندهی لازم در زمینه‌ای اصناف صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد هستیم که برخی از صنوف پروانه فعالیت ندارند و علاوه بر این برخی از مغازه‌ها به‌خصوص درزمینهٔ پوشاک قوانین صنفی را رعایت نمی‌کنند که قابل‌قبول نیست.

سردار آقاخانی در ادامه از افزایش جرائم و کلاهبرداری در فضای مجازی خبر داد و بیان داشت: درزمینهٔ جرائم سایبری با 260 کشف نسبت به سال گذشته شاهد رشد خوبی هستیم و قطعاً این روند ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بااین‌حال کلاهبرداران حرفه‌ای از فضای حقیقی به فضای مجازی رو برده‌اند که باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای مقابله با این اقدامات صورت بگیرد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در جرائم امنیتی و خشن نسبت به سال گذشته به‌غیراز چند مورد با کاهش قابل چشمگیری مواجه بودیم.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 79297

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79297/استقبال-مردم-اجرای-طرح-ناظر-یک-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir