دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 79331
منبع : خبرگزاری فارس

پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در پایگاه پدافند هوایی قم به خاک سپرده شد

قم نيوز : پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس مربوط به تک زبیدات و عملیات رمضان، امروز در پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.
پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در پایگاه پدافند هوایی قم به خاک سپرده شد
پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در پایگاه پدافند هوایی قم به خاک سپرده شد
به گزارش قم نیوز پیکر‌های مطهر دو شهید بی نشان دفاع مقدس طی مراسمی صبح امروز با حضور فرماندار قم و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا در محل پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) قم تشییع و خاکسپاری شد.

در این مراسم، که با مرثیه سرایی ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) و روایتگری یکی از طلاب راوی همراه بود، طی آیین باشکوهی پیکر‌های شهید گمنام ۲۷ ساله مربوط به تک زبیدات در سال ۶۷ و شهید گمنام ۱۷ ساله تفحص شده در شرق بصره- منطقه عملیاتی رمضان- در سال ۶۱، تشییع و خاکسپاری شد تا مزار مطهرشان میعادگاه عاشقان فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت و مرزبانان حریم آسمان ولایت باشد.

در این مراسم حجت الاسلام محمدباقر روشندل رئیس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی دیگر از مسؤولان این یگان، مرتضی حیدری فرماندار قم، احمد بیطرفان جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) و حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم حضور داشتند.

همچنین حجت الاسلام عزت الله معتمد فرمانده تیپ ۸۳ و جمعی از روحانیون رزمی تبلیغی تیپ، صادقی معاون هماهنگ کننده ناجا، رییس مجتمع شهدای بعثت، سرهنگ شمسعلی اسدی فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) به همراه پرسنل و سربازان این یگان و سایر یگان‌های ارتش در قم و همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا از دیگر مسؤولان و میهمانان مراسم بودند.

با خاکسپاری این دو شهید بزرگوار، آمار شهدای گمنام استان قم به ۸۷ تن در ۴۲ یادمان رسید که از بین آنان دو شهید گمنام مدفون در پردیسان و دانشگاه قم احراز هویت شده‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccs1qm.2bqo18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما