پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۱۵
کد مطلب : 79431
منبع : خبرگزاری فارس

قم ميزبان جام كرامت و رنكينگ بدمينتون ايران

قم نيوز : راهيابي دو بدمينتون‌باز به اردوي تيم‌هاي ملي دختران و پسران ايران و ميزباني قم از مسابقات رنكينگ مردان ايران مهمترين اتفاقات هیأت‌ بدمينتون استان قم به شمار مي‌روند.
قم ميزبان جام كرامت و رنكينگ بدمينتون ايران
قم ميزبان جام كرامت و رنكينگ بدمينتون ايران
به گزارش قم نیوز محمدمعین خاکی یکی از نخبه‌های بدمینتون استان قم است که از سوی کادر فنی تیم ملی بدمینتون نوجوانان ایران به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شده و از روز چهاردهم تیر ماه در کنار سایر ملی‌پوشان در اردوی تیم زیر 15 سال کشورمان حضور خواهد یافت.

در حالی که بدمینتون‌بازان قم در رده‌های سنی مختلف آماده حضور در میادین داخلی این رشته می‌شوند، اردوی تیم ملی از چهاردهم تیر به مدت یک هفته به میزبانی هیأت‌ بدمینتون استان زنجان تشکیل می‌شود و تعداد 15 بدمینتون‌باز دعوت شده زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

 

بهنام‌راد نماینده قم در اردوی تیم دختران ایران

خبر دیگر از هیأت‌ بدمینتون استان قم به دعوت دختر بدمینتون‌باز قم به اردوی تیم ملی اختصاص دارد، دستاوردی که معصومه بهنام‌راد با حضور در اردوی استعدادیابی تیم ملی به میزبانی هیأت‌ قزوین برای قم رقم زد و در پایان این اردو با توجه به بررسی نتایج ارزیابی آنتروپومتری و مهارتی نمره قبولی دریافت کرد و از میان 80 بدمینتون‌باز در جمع 11 نفر برتر ایستاد و به اردوی تیم ملی راه یافت.

 

فرجی: بدمینتون قم قابلیت‌های بسیار زیادی دارد

مهدی فرجی نایب‌رئیس هیأت‌ بدمینتون استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه راهیابی استعدادهای بدمینتون قم به تیم ملی کار چندان ساده‌ای نیست و با صرف زمان بسیار زیاد نتیجه زحمات تمامی همکاران ما در هیأت‌ و مربیان با دانش این رشته است، تصریح کرد: بدمینتون استان قم قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و یقینا در آینده سایر بدمینتون‌بازان قم نیز توانایی راهیابی به تیم‌های ملی را دارند.

دیگر خبر اختصاصی بدمینتون قم به برگزاری نخستین جلسه کمیته‌های هیأت‌ بدمینتون استان قم در سالن کنفرانس اداره کل ورزش جوانان اختصاص دارد، جلسه‌ای که از جمله اهداف تشکیل آن آشنایی روسای کمیته‌ها و دبیران هیأت‌ با یکدیگر و همچنین آشنایی کمیته‌ها با شرح وظایف خود و محدوده اختیارات آنها بود.

حسین‌زاده: روزهای بهتری را برای بدمینتون قم پیش‌بینی می‌کنم

نخستین سخنران جلسه کمیته‌های هیأت‌ بدمینتون استان قم محمدحسن حسین‌زاده داور بین‌المللی و مطرح بدمینتون قم به عنوان رئیس این هیأت‌ ورزشی بود که بعد از خوشامدگویی به اعضاء اظهار کرد: تک تک شما عزیزان بازوان هیأت‌ بدمینتون هستید و تقاضا دارم همگی کنار هم کارها را پیش ببریم.

وی به جلسات اخیر با محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم اشاره و ابراز کرد: با حمایت‌های این دو نهاد و همدلی و هماهنگی که بین تمام زیرمجموعه‌های هیأت‌ بدمینتون وجود دارد، قطعا روزهای بهتری را برای بدمینتون قم پیش‌بینی می‌کنم.

گرامیداشت یاد و خاطره بدمینتون‌باز فقید قم

نایب‌رئیس هیأت‌ بدمینتون استان قم نیز دیگر سخنران نشست مسوولان کمیته‌های این هیأت‌ ورزشی بود و با تشریح مختصری از فعالیت‌های انجام شده و معرفی روسا و دبیران کمیته‌های فعال در دوره جدید مدیریت این هیأت‌ ورزشی، تصریح کرد: از جمله نشانه‌های پیشرفت بدمینتون قم می‌توان به دعوت شدن بازیکنان استان به تیم ملی و همچنین افزایش کرسی‌های هیأت‌ در فدراسیون بدمینتون اشاره کرد، ضمن اینکه محمدرضا مطیع مربی شاخص بدمینتون قم نیز مربیگری تیم ملی را بر عهده دارد.

مهدی فرجی سپس به میزبانی هیأت‌ بدمینتون قم از رقابت‌های رنکینگ بدمینتون مردان ایران اشاره و اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور تیم‌ها و بدمینتون‌بازانی از سراسر کشور روزهای نهم تا یازدهم مرداد ماه به میزبانی قم در تالار زنده‌یاد حامد فرهمندموحد مجموعه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، ضمن اینکه دوره از رقابت‌ها با عنوان گرامیداشت بدمینتون‌باز فقید قم زنده‌یاد فرهمندموحد به انجام می‌رسد.

 

قم میزبان تورنمنت بدمینتون جام کرامت

زینب دوستی نایب‌رئیس هیات بدمینتون استان قم نیز از میزبانی قم در برگزاری رقابت‌هایی چهار جانبه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر خبر داد و گفت: این مسابقات در دو رده سنی خردسالان و نوجوانان دختر روز جمعه چهاردهم تیر ماه با حضور بدمینتون‌بازان قم، البرز، کاشان و یزد به میزبانی تالار زنده‌یاد فرهمند موحد قم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdfo05.yt0ns6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما