شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 79480
منبع : خبرگزاری تسنیم

چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف به‌کار خود پایان داد

قم نيوز : چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه با معرفی نفرات برتر در استان قم به‌کار خود پایان داد.
چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف به‌کار خود پایان داد
چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف به‌کار خود پایان داد
به گزارش قم نیوز چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه استان با معرفی نفرات برتر در مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل لنکرانی رئیس موسسه فقهی ائمه اطهار، حجت‌الاسلام اسکندری مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم، مرتضی حیدری فرماندار قم، خانواده معظم شهدا و جمعی از حافظان و قاریان در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم از برگزیدگان رشته‌های مختلف قرآنی تقدیر ویژه به عمل آمد و راه‌یافتگان به مسابقات کشوری مشخص شدند.

مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، ترتیل، دعاخوانی، اذان، هم‌سرایی و همخوانی در دو بخش خواهران وبرادران به ترتیب در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 11 و 12 تیرماه در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد.

در بخش آقایان در رشته قرائت، میثم حمیدی‌نیک، مهدی فروغی، هادی فانی، محمدحسین فراهانی و محمداسماعیل خورشیدی رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

در رشته ترتیل مهدی علم‌خواه، سیدصادق کاظمی، محمدعلی کسمایی، سیدمهدی چاوشی و زینالی به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را به دست آوردند.

در رشته حفظ کل، محمدرضا احدی، احمد معتمدی، حسین اسلامی، محمد اسماعیلی و محمدحسین عربیان به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند. در رشته حفظ 20 جزء ، حمیدرضا صافی، سیدعلی حسینی، سیدحامد مهدی‌زاده، محسن عبدی و حسین زهدی رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

در رشته حفظ 10 جزء حمید فرامرزی، علی روحانی‌نژاد، میلاد رستگار، مجید صالحی و مهدی نصر رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند. در رشته دعاخوانی، شهاب امانت‌چی، یوسف صادقی پور و رضا محمدی طبا به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته اذان، حسین یزدان‌پناه، محمدحسین ابراهیمی، سیدرضا سجادی و کریم بیانی به ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

در بخش بانوان و در رشته حفظ کل این دوره از مسابقات نیز سعیده احمدی، مهدیه شکوری و فاطمه عابدینی به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند و محدثه دانشمند و نرجس خاتون جعفری هم رتبه های بعدی را به دست آوردند.

در رشته حفظ 20 جزء نیز زینب میرزایی با امتیاز 88.27، فائزه جعفری با امتیاز 86 و نرگس کدخدایی با امتیاز 85 موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند و راضیه شجاعی و زهره آقایی چهارم و پنجم شدند.

در حفظ 10 جزء، فاطمه پیروی، حوریه رفیعی و صدیقه شاکری، زینب باقری نژاد و لفاطمه خزایی رتبه‌های اول تا پنجم را به دست آوردند. در رشته تحقیق نجمه رضانژاد و طیبه صبوری رتبه‌های اول و دوم و در ترتیل نیز خدیجه دیاری بیدگلی، شیما امیری، نرگس عینی‌پور، دانشور و صدیقه باباخانلو رتبه‌های برتر را کسب کردند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchvknq.23nw6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما