کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری همایش سرمایه گذاری در استان قم

خبرگزاری فارس , 18 تير 1398 ساعت 17:27

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم گفت: همایش سرمایه گذاری در استان در 30 آبان ماه برگزار می‌شود و باید تلاش کرد که بیشترین جذب هیأت‌های تجاری خارجی به استان در ایام برگزاری این همایش صورت بگیرد،


به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه صادرات استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به ویژگی‌های منابع صندوق توسعه ملی اظهار کرد: منابع این صندوق به صورت تسهیلات با بهره پایین پرداخت می‌شود و باید تلاش کنیم که سهم بیشتری از منابع این صندوق را به استان جذب کنیم.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مهم صادرکنندگان استان قم بحث بهره بالای بانکی است و به همین دلیل جذب تسهیلات صندوق توسعه ملی به استان مهم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: همایش سرمایه گذاری در استان در 30 آبان ماه برگزار می‌شود و باید تلاش کرد که بیشترین جذب هیأت‌های تجاری خارجی به استان در ایام برگزاری این همایش صورت بگیرد، هدف از برگزاری همایش، رونق تولید در استان قم است.

غضنفری تعیین تعهد برای بخش‌های مختلف صادراتی استان قم را ضروری دانست و تصریح کرد: با تعیین حد برای هر بخش، شاهد افزایش صادرات استان خواهیم بود، اتاق بازرگانی در این زمینه وظیفه دارد.

وی ادامه داد: باید سهم بخش کشاورزی از استان قم از صادرات استان با توجه به ظرفیت این بخش، افزایش پیدا کند، در ماه‌های ابتدایی سال شاهد کاهش صادرات استان بودیم، البته در نیمه دوم سال صادرات استان قم افزایش پیدا می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم خاطرنشان کرد: جلسات کارگروه توسعه صادرات استان از این به بعد به صورت مرتب و با فاصله زمانی کمتری برگزار می‌شود، چون صادرات پیشران توسعه اقتصادی است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 79601

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/79601/برگزاری-همایش-سرمایه-گذاری-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir