سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 79817
منبع : خبرگزاری فارس

نمایش غسال‌خان به بخش مسابقه جشنواره تئاتر استانی رسید

قم نيوز : با رای هیئت انتخاب بیست و یکمین جشنواره تئاتر استانی قم، غسال‎خان نوشته بابک غلامی به کارگردانی رضا جعفری، تولید واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم به بخش مسابقه‌ی این جشنواره راه یافت.
نمایش غسال‌خان به بخش مسابقه جشنواره تئاتر استانی رسید
نمایش غسال‌خان به بخش مسابقه جشنواره تئاتر استانی رسید
به گزارش قم نیوز با رای هیئت انتخاب بیست و یکمین جشنواره تئاتر استانی قم، غسال‎خان نوشته بابک غلامی به کارگردانی رضا جعفری، تولید واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم به بخش مسابقه‌ی این جشنواره راه یافت.

غسال‌خان یکی از هفت نمایشی است که  از میان ۲۰ اثر نمایشی متقاضی حضور در این جشنواره، برای اجرای عمومی و رقابت در بخش مسابقه‌ی جشنواره که در آبان‌ماه 1398 برگزار می‌شود، انتخاب شده‌است.

غسال‌خان داستان قیام ستارخان سردار بزرگ مشروطه‌خواه ایرانی در سال ۱۳۲۶ بر علیه حکومت محمدعلی شاه است.

در این میان شاه تبریز را به محاصره در آورده‌است و سردار که با نقشه روس‌ها برای تسلط با ایران مواجه شده راهی تهران می‌شود.

سید محمد رضا پیغمبری، میثم رهوار، منصوره اسدی، فاطمه رشید، میلاد قره داغی، علی صبوری، علی‌محمد میرزایی و مهدی کاشی بازیگران این نمایش هستند. همچنین دستیار کارگردان این اثر نمایشی سید مهدی حسینی و طراح صحنه ابوالفضل زینلی است.

نمایش غسال‌خان که تمامی عوامل آن را هنرجویان کارگاه اولین تجربه تشکیل می‌دهند طبق مقررات پیش از اجراء در جشنواره استانی 10 اجرای عمومی در شهر قم خواهد داشت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbzwbz.rhb98piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما