شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 80104
منبع : خبرگزاری فارس

بمب فوتبالی در قم/بازگشت احتمالي قم به جمع مدعيان صعود به ليگ برتر

قم نيوز : رفت و آمدهاي اخير در بزرگترين مجموعه ورزشي شهر مقدس قم حكايت از بازگشت احتمالي فوتبال قم به جمع مدعيان صعود به ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور دارد.
بمب فوتبالی در قم/بازگشت احتمالي قم به جمع مدعيان صعود به ليگ برتر
بمب فوتبالی در قم/بازگشت احتمالي قم به جمع مدعيان صعود به ليگ برتر
به گزارش قم نیوز دقیقا 26 ماه از سقوط تیم فوتبال صبای قم از لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به لیگ دسته اول، حدود 14 ماه از سقوط مجدد همین تیم از لیگ دسته اول به لیگ دسته دوم فوتبال کشور و یک سال از تصمیم غیر کارشناسی و ناآگاهانه مسوولان ترسوی وقت قم مبنی بر انحلال تیم صبای قم می‌گذرد.

هر چند انحلال صبای قم تنها روی کاغذ اتفاق افتاده و چنانچه ماجرای بدهی‌های صبا در فدراسیون جهانی فوتبال بار دیگر به جریان بیافتد، مسوولانی که در انحلال صبا تصمیم‌گیرنده بودند باز هم پای‌شان گیر خواهد بود، اما خبر جدید در فوتبال قم این است که یک تیم جدید گویا قرار است نماینده این استان در لیگ دسته اول فوتبال ایران شود.

از اسفند ماه سال 1397 که تغییر و تحولات در اداره کل ورزش و جوانان استان قم صورت گرفت و رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان قم رسما خودش خبر از تصمیم برای خرید امتیاز یک تیم برای فوتبال قم به منظور حضور در لیگ‌ دسته دوم فوتبال ایران داد، تا کنون خبرهای ضد و نقیض زیادی در این خصوص نقل محافل فوتبالی در قم بوده است.

اما این روزها برخی منابع در قم می‌گویند فوتبال قم نه در لیگ دسته سوم و یا دسته دوم جام آزادگان، بلکه شاید در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صاحب تیم شود! هر چند این خبر در حال حاضر تائید و یا رد نمی‌شود ولی رفت و آمدها در بزرگترین مجموعه ورزشی شهر قم یعنی ورزشگاه شهید حیدریان حکایت از این موضوع دارد.

اداره کل ورزش و جوانان و هیأت‌ فوتبال استان قم در این مجموعه ورزشی واقع شده و بیشتر رفت و آمدهای فوتبالی در این مجموعه به همین دلیل است، جدیدترین خبر حکایت از این دارد که تیم خوشه طلایی ساوه که سال گذشته از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول فوتبال ایران راه یافته حالا می‌خواهد نماینده قم در لیگ دسته اول جام آزادگان شود.

این تیم که در ساوه با مشکل نداشتن ورزشگاه استاندارد مواجه است، این روزها چالش‌های زیادی در این خصوص دارد و مسوولان این تیم با توجه به مراجعات مکرر به سازمان لیگ ظاهرا باید آماده حضور تیم‌شان در قم برای بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) شود اما گویا حضور آنها در قم صرفا برای بازی در ورزشگاه اختصاصی قمی‌ها نیست و قرار است اتفاقات دیگری رخ بدهد.

بر همین اساس در روزهای اخیر ساوه‌ای‌ها جلسات فشرده‌ای را با اداره کل ورزش و جوانان برگزار کرده‌اند ولی خبر کامل و دقیقی از چگونگی مذاکرات طرفین در دست نیست، ولی در حال حاضر می‌توان گفت آنچه قطعا اتفاق خواهد افتاد یکی از این دو حالت است یا حضور خوشه طلایی ساوه در قم برای انجام بازی‌های لیگ دسته اول یا اینکه تیم خوشه طلایی ساوه رسما به قم منتقل می‌شود و حضور در لیگ دسته اول ایران را با نام شهر قم تجربه می‌کند.

حسین پرویزی مدیرعامل تیم خوشه طلایی ساوه در گفتگویی بسیار کوتاه راجع به این اتفاقات، گفت: هر چیزی ممکن است، اجازه دهید تا به نتیجه برسیم و بعد اعلام کنیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc0sq4.2bqxx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما