کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارگاه آموزشی لیپولیز در قم برگزار شد

خبرگزاری مهر , 21 مهر 1390 ساعت 16:27

قم نیوز: کارگاه آموزشی لیپولیز با شرکت 30 متخصص پوست کشور به مدت یک روز در قم برگزار شد.


به گزارش قم نیوز، مدیر درمانگاه تخصصی پوست، مو و لیزر ایرانیان قبل از ظهر پنج‌شنبه در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی لیپولیز به خبرنگاران گفت: کارگاه آموزشی لیپولیز با شرکت ۳۰ متخصص جراح، جراح پلاستیک و پوست از استانهای قم، تهران و اصفهان امروز برگزار شد.

سید محمد حسن طاهایی در خصوص روش لیپولیز گفت: این یک روش درمانی و زیبایی است که روی چربی‌های بدن مانند شکم، غبغب و ... انجام می‌شود و در صورت استقبال متخصان دستگاه آن وارد قم می‌شود.

دستگاه‌های مورد استفاده در قم بالاتر از نرم تهران
مدیر درمانگاه تخصصی پوست، مو و لیزر ایرانیان با بیان اینکه دستگاه‌های مورد استفاده در قم از استاندارد تهران بالاتر و با کیفیت‌تر است، افزود: این درمانگاه در زمینه درمان بیماری‌های مزمن پوستی موفقیت‌های خوبی کسب کرده و در حال حاضر تنها درمانگاه تخصصی و خصوصی پوست و مو در قم است که مورد حمایت دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد.

دریافت گواهینامه کسب رضایت مشتری برای اولین بار در کشور
وی ادامه داد: این درمانگاه اولین درمانگاه پوست، مو و زیبایی کشور است که توانسته برای اولین بار در کشور گواهینامه کسب رضایت مشتری از شرکت رویال آلمان را دریافت کند.

طاهایی به حجم سرمایه گذاری درمانگاه ایرانیان اشاره کرد و گفت: این درمانگاه با حجم سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریال و به کارگیری ۱۲ متخصص رشته‌های پزشکی برای ۳۵ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است.

قرارداد با بیمه های خدمات درمانی
مدیر درمانگاه تخصصی پوست، مو و لیزر ایرانیان در ادامه با بیان اینکه بسیاری از مراکز درمانی برای انجام خدمات در زمینه پوست و مو با بیمه قرارداد ندارند، اضافه کرد: این مرکز جهت رفاه حال شهروندان و ارائه خدمات بهتر با سه بیمه اصلی کشور یعنی تأمین اجتماعی، خدمات درمانی و نیروهای مسلح قرارداد دارد.

مرکز تخصصی پوست، مو و لیزر ایرانیان از آبان ماه ۸۹ تاسیس و تنها مرکز معتبر در زمینه ارائه خدمات درمانی، زیبایی و لیزر در قم محسوب می‌شود که دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی قم از آن حمایت می کند.

انتها پیام/۱۰۵


کد مطلب: 803

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/803/کارگاه-آموزشی-لیپولیز-قم-برگزار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir