پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 80344
منبع : خبرگزاری فارس

اختصاص ۵ میلیارد ریال اعتبار به پروژه های زیباسازی منطقه ۲

قم نيوز : شهردار منطقه دو قم گفت: برای اجرای پروژه‌های زیباسازی در منطقه ۲ برای سال ۹۸ اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
اختصاص ۵ میلیارد ریال اعتبار به پروژه های زیباسازی منطقه ۲
اختصاص ۵ میلیارد ریال اعتبار به پروژه های زیباسازی منطقه ۲
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی شهرداری منطقه ۲ با سازمان زیباسازی شهرداری قم در راستای اجرای پروژه های زیباسازی در این منطقه، اظهار کرد: برای اجرای پروژه‌های زیباسازی در منطقه ۲ برای سال ۹۸ اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه دو قم اشاره به پیش بینی اجرای پروژه هایی نظیر تقویت مبلمان شهری و پارکی، اجرای نرده بتنی و نورپردازی زیر پل ۹ دی، بیان کرد: اصلاح و ترمیم نقش برجسته زیر پل یادگار امام و اجرای نقاشی‌های دیواری سطح منطقه جهت بهبود بخشیدن دیوارهای فرسوده و نازیبا از جمله پروژه های در دست اجرا است.

رحیمی با اشاره به نصب المان شهری در میدان امام رضا(ع)، خاطرنشان کرد: نصب پرتابل‌های تبلیغاتی با ظاهر جدید و چشم گیر در سطح منطقه از دیگر اقداماتی است که برنامه ریزی لازم برای اجرایی شدن آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: همچنین نسبت به شناسایی زمین های خالی در مسیر احداث خیابان‌های جدید برای زیباسازی و نصب وسایل بازی و سرگرمی و مبلمان شهری اقدام می شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdci5pav.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما