دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 80523
منبع : خبرگزاری ايرنا

۱۵۹ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد

قم نيوز : فرمانده انتظامی قم گفت: ۱۵۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک، با همکاری مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر قم و شرق تهران در این استان کشف و ضبط شد.
۱۵۹ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد.
۱۵۹ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد.
 به گزارش قم نیوز سردار عبدالرضا آقاخانی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شرق تهران مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه تریلی، محموله مواد افیونی را از جنوب کشور به قم منتقل کند که با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: سپس طی هماهنگی‌های قضائی مأموران به محل‌های موردنظر اعزام شدند و سرانجام خودرو مذکور را شناسایی، متوقف و برای بررسی دقیق‌تر به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان منتقل کردند.

آقاخانی خاطرنشان کرد: در ادامه طی بازرسی از داخل بار خودروی توقیفی، ۱۵۹ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر تریاک در قالب ۲۳ بسته کشف و راننده دستگیر شد.

وی گفت: یک دستگاه خودرو زانتیا و یک پژو ۴۰۵ که خودرو مذکور را اسکورت می‌کردند نیز شناسایی و چهار تن در این رابطه دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری سارق کیف بازکن حرفه‌ای در حرم مطهر حضرت معصومه(س)

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از دستگیری زن ۵۰ ساله به اتهام سرقت از زائران در اطراف ضریح حرم مطهر حضرت معصومه (س) خبر داد.

 سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف بازکنی در اطراف ضریح حرم مطهر حضرت معصومه (س)، موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی معصومیه قم قرار گرفت و با انجام اقدام‌های پلیسی، متهم توسط همکاران زن این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم بابیان این‌که متهم ۵۰ ساله اهل استان هم‌جوار قم است، تصریح کرد: در ادامه با انتقال نامبرده به فرماندهی انتظامی معصومیه طی بازرسی از وی، یک‌میلیون و ۲۱۵ هزار تومان وجه نقد، یک جفت گوشواره طلا، ۲ حلقه انگشتر طلا و یک گردنبند طلا مسروقه کشف شد.

جعفریان افزود: سپس با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد متهم دارای یک فقره کیف بازکنی در حرم مطهر و چندین فقره سرقت در حوزه استان البرز است که درنهایت به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شد.

دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم همچنین گفت: مأموران کلانتری ۱۷ شهید بهشتی قم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، ۲ سارق سیم و کابل برق را شناسایی و دستگیر کردند.

جعفریان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در قم، ‌موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی گفت: مأموران کلانتری ۱۷ شهید بهشتی قم حین گشت زنی، فردی سابقه‌دار را حین سرقت دستگیر و طی هماهنگی با مقام قضائی استان در بازرسی از منزل وی، ۳۰ متر کابل مسی شهری و ۳۰ متر کابل کنتور کشف شد و سرانجام متهم با توجه به شواهد موجود به بزه انتسابی اعتراف کرد.

جعفریان افزود: فردی دیگر نیز حین سرقت سیم و کابل برق توسط مأموران کلانتری ۱۷ دستگیر و در ادامه طی هماهنگی با مقام قضایی استان در بازرسی از منزل نامبرده یک دستگاه تنه موتورسیکلت به همراه پوسته انجین اوراق‌شده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم بابیان این‌که یکی از متهمان اعتیاد شدید به مواد مخدر هروئین و دیگری نیز به مواد افیونی شیشه دارد، افزود: درنهایت متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdchxmn6.23nvidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما