چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 80609
منبع : خبرگزاری مهر
در هفته ششم لیگ برتر فوتسال؛

تیم سوهان محمد سیما در قم میزبان ستارگان ورامین است

قم نيوز : هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران جمعه ۱۱ مرداد برگزار می‌شود و نماینده فوتسال قم این هفته در مسابقه‌ای خانگی با ستارگان ورامین دیدار می‌کند.
تیم سوهان محمد سیما در قم میزبان ستارگان ورامین است
تیم سوهان محمد سیما در قم میزبان ستارگان ورامین است
به گزارش قم نیوز لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به هفته ششم خود رسیده است و رقابت بین تیم‌های لیگ برتری پرشور و داغ، ادامه دارد و در این میان نماینده فوتسال قم تلاش می‌کند فروغی حداقل در حد و اندازه‌های فصل گذشته داشته باشد.

تیم سوهان محمد سیمای قم در حالی از ساعت ۱۸ روز جمعه در سالن شهید حیدریان میزبان تیم ستارگان ورامین است که در بازی پیشین خود در بهبهان دو بر یک مغلوب اهورا شد و برای فراموشی شکست تلخ در بهبهان نیازمند ۳ امتیاز این بازی خانگی است.

تیم سوهان محمد سیمای قم از ۵ بازی خود در لیگ برتر ۷ امتیاز کسب کرده و در نیمه بالای جدول قرار دارد و با توجه به فاصله ناچیز امتیازات تمامی تیم‌ها، شانس زیادی دارد تا با کسب برد در این مسابقه چند پله در جدول صعود کند.

با وجود سپری شدن ۵ هفته از لیگ فوتسال، چهره تیم‌های مدعی مشخص نیست و جدول لیگ برتر وضعیتی کاذب دارد. تیم سوهان محمد سیمای قم در دیدارهای خانگی این فصل خود یک پیروزی برابر ارژن شیراز و یک تساوی برابر گیتی پسند اصفهان داشته است.

به گفته سید مهدی غیاثی سرمربی تیم سوهان محمد سیما، این تیم در بازی برابر ستارگان ورامین می‌تواند بار دیگر از ۲ مهره غایب خود برابر تیم اهورای بهبهان، شامل ناصر اطمینان و روح الله ایثاری استفاده کند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdccoeq4.2bqxx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما