پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : 80886
منبع : خبرگزاری فارس

پیشرفت ۳۰ درصدی تقاطع بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص)

قم نيوز : مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم از پیشرفت 30 درصدی تقاطع بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد.
پیشرفت ۳۰ درصدی تقاطع بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص)
پیشرفت ۳۰ درصدی تقاطع بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص)
به گزارش قم نیوز مسعود بخشی با اشاره به وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص)، اظهار کرد: مبلغ قرارداد این پروژه ۴۶ میلیارد تومان است که شهریور ۹۷ قرارداد منعقد شده و ۶ شهریور هم تحویل زمین و آغاز عملیات عمرانی صورت گرفته است.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه مدت زمان اجرای این پروژه طبق قرارداد ۱۸ ماه بوده است، تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات اجرایی کلی پروژه شامل ۱۰ هزار مترمربع عرشه‌سازی، ۹۱۱ حلقه شمع درجا، ۱۰ هزار مترمربع دیوار بتنی درجا، ۶ هزار مترمربع دیوار بتنی پیش‌ساخته، ۳۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب حجم بتن ریزی، ۴ هزار و ۴۰۰ تن آرماتوربندی و ۱۶۰ هزار مترمکعب عملیات خاکی است.

بخشی با بیان اینکه مسیر اصلی پروژه به صورت عبور صفر از بلوار پیامبر اعظم(ص) و عبور منفی یک از بلوار فردوسی است، خاطرنشان کرد: چهار رمپ راست‌گرد جهت تبادلات ترافیکی در این پروژه همچون تقاطع غیرهمسطح بلوار پیامبر اعظم(ص) و بلوار حضرت خدیجه(س) پیش‌بینی شده است و طراحی آن بر مبنای حفظ رویکرد آیینی مسیر پیاده‌راه بلوار پیامبر اعظم(ص) انجام شده به گونه‌ای که هیچ قسمتی از اجزای تقاطع مسیرهای پیاده‌راه عبور آزاد از حرم تا حرم را قطع نمی‌کند.

وی اظهار کرد: در مجموع هم این تقاطع برای تکمیل بخشی از رینگ ترافیکی شهر قم طراحی و اجرا می‌شود که طبق قرارداد باید تا پایان سال تکمیل می‌شده که احتمالا به دلیل مشکل تملکات و جابجایی تاسیسات با چندماه تاخیر افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmoeo.uqeyozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما