کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر:

نظام سرمایه داری دشمن هیئات مذهبی است

خبرگزاری حوزه نیوز , 18 مرداد 1398 ساعت 12:58

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر گفت: باید بسته محرم امسال در این محور باشد و با شعار «بنفسی أنت و اهلی و مالی» پرچم اباعبدلله(ع) را در محرم امسال به اهتزاز دربیاوریم.


به گزارش قم نیوز رحیم آبفروش، جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر در یازدهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور که با رویکرد «هیأت و خانواده» در قم برگزار شد، اظهار کرد: اساس هیأت‌ها در محور خانواده بنا شده و ‌مجالس اهل بیت علیهم‌السلام و روضه‌ها و فضای معرفتی هیأت با این امر پیوند خورده است.

وی ادامه داد: در این برهه تاریخی نقطه فرصت است که ولی امر مسلمین در یک نگاه تمدنی نه مسئله درونی بلکه نزاع را به سطح بشریت ارتقاء داده و در آخرین دیدار با مداحان به عنوان رکن اساسی هیأت، تکلیف مهمی بر عهده همه هیأتی‌ها گذاشتند و بر پرداختن هیئات مذهبی بر موضوع خانواده تأکید کردند.

آبفروش بیان کرد: رهبر انقلاب در این سخنان سطح تقابل و نزاع را در یک افق جهانی قرار می‌دهند که هیأت‌های مذهبی درصدد مبارزه با دشمن بشریت که قصد نابودی نظام خانواده را دارند باید باشند و در این سخنان، هیئات مذهبی را منجی بشریت می‌دانند که امام حسین(ع) نیز درصدد ارتقاء جامعه بشریت بودند و اینگونه تکلیف خادمین خود را مشخص کردند.

 وی با بیان اینکه دشمن هیئات مذهبی برخی کوتوله‌های نافهم که مشغول دست‌اندازی و فتنه هستند، نیست، گفت: خادمین امام حسین(ع) باید دقت کنند که دشمن نظام و انقلاب نه بلکه دشمن بشریت، نظام خانواده که سنت الهی است را نشانه رفته و خادمین امام حسین(ع) در هیئات مذهبی  حافظین، پاسداران و احیاگر سنت الهی هستند.

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر اذعان کرد: دشمن بشریت جریان سرمایه‌داری جهان است و همه آنهایی که در گوشه شهرهای خود هیأتی بنا کرده‌اند، باید بدانند که دشمنشان نظام سرمایه‌داری جهان است که صهیونیسم در رأس آن قرار دارد.

وی اضافه کرد: نقطه کانونی دشمن نظام خانواده است که از صد سال قبل برای آن برنامه‌ریزیکرده‌ و در جاهایی موفق شده اما در ایران اسلامی به موفقیت نرسید که در تلاش بسیار هستند حال رهبر انقلاب به عنوان دیده‌بانی حکیم نزاع عالم‌گیر را برای هیأتی‌ها ترسیم می‌کنند و جایگاه همه را به خوبی مشخص کردند.

آبفروش تصریح کرد: ازدواج دیر، سخت‌گیری و ازدواج به تعبیر زشتشان سفید برای نابودی نظام ارزشمند خانواده است که رهبر انقلاب بیان کردند؛ بنابراین هیأت انقلابی و انقلابی‌گری را نباید تنزل داد و مشغول برخی مباحث از جمله اینکه فلان مداح در پایان مجلس برای رهبر انقلاب دعا نکرد، شد و نباید گول خورد و با این مباحث منحرف شد و اولویت‌ها را جابه جا کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سخنان رهبر خواهیم دریافت که ایشان سطح نزاع هیئات مذهبی را به سطح جهانی ارتقاء داده و هیأتی‌ها را مدافعان حقوق بشریت معرفی کرده و جامعه ایمانی مشعر با این نگاه بعد از برگزاری نشست‌های مختلف با کارشناسان به این نتیجه رسید که شعار امسال «هیأت و خانواده» باشد و هیئات در این مسیر حرکت کنند.

وی گفت: باید بسته محرم امسال در این محور باشد و با ظرافت در این حوزه کارشود چراکه این موضوع حساس است و با شعار «بنفسی أنت و اهلی و مالی» پرچم اباعبدلله(ع) را در محرم امسال به اهتزاز دربیاوریم.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 80906

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/80906/نظام-سرمایه-داری-دشمن-هیئات-مذهبی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir