شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 80926
منبع : خبرگزاری فارس

آمادگی کمیته امداد برای مشارکت با خیرین در احداث مسکن ایتام

قم نيوز : مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان قم گفت: اگر خیری زمینی را به کمیته امداد برای تامین مسکن مددجویان اهدا کند، این نهاد آمادگی احداث مسکن برای مددجویان را در آن زمین دارد.
آمادگی کمیته امداد برای مشارکت با خیرین در احداث مسکن ایتام
آمادگی کمیته امداد برای مشارکت با خیرین در احداث مسکن ایتام
به گزارش قم نیوز یوسف رشیدی با اشاره به کمک خیرین برای خرید مسکن مددجویان کمیته امداد استان قم اظهار کرد: سال گذشته حداقل قیمت خرید مسکن برای مددجویان حدود 160 میلیون تومان بود که 40 میلیون تومان آن را کمیته امداد به صورت بلاعوض از منابع دولتی تامین می کرد، 20 میلیون تومان نیز خیرین برای هر واحد مسکونی کمک می‌کردند و 20 میلیون تومان نیز صندوق قرض الحسنه ولایت به صورت وام تامین می شد.

وی ادامه داد: منازل مسکونی که برای مددجویان کمیته امداد استان قم خریداری می‌شوند بین 50 تا 80 مترمربع است، بخشی از  هزینه خرید این منازل را خود مددجویان از طریق ودیعه مسکن منازل اجاری خود یا کمک بستگان تامین کردند.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان قم افزود: کمک‌های این نهاد به مددجویان برای خرید مسکن، مشوقی می‌شود که بستگان مددجویان و خیرین در زمینه خرید مسکن مشارکت کنند، البته حتی مددجویی در استان قم داشتیم که به دلیل عدم توانایی مادی خودش و بستگانش، تمام هزینه خرید مسکن را کمیته امداد پرداخت کرد.

رشیدی چالش در احداث مسکن برای مددجویان را تامین زمین دانست و تصریح کرد: اگر خیری زمینی را به کمیته امداد برای تامین مسکن مددجویان اهدا کند، این نهاد آمادگی احداث مسکن برای مددجویان را در آن زمین دارد.

وی خاطرنشان کرد: طی سه سال اخیر نه دولت و نه خیرین هیچ زمینی را برای احداث مسکن به کمیته امداد استان قم اهدا نکردند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcepo8v.jh87wi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما