يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 80956
منبع : خبرگزاری تسنیم

ضریب اشغال صندلی‌ قطارها در قم به 85 درصد رسید

قم نيوز : مدیرکل راه‌آهن قم با تأکید بر اینکه در چند سال اخیر ضریب اشغال صندلی‌های قطار در استان قم از ۶۵ درصد به ۸۵ درصد رسیده گفت: خوشبختانه با توجه به اقبال مردم قطار به سبد حمل‌ و نقلی مردم قم تا حدودی ورود پیدا کرده است.
ضریب اشغال صندلی‌ قطارها در قم به ۸۵ درصد رسید
ضریب اشغال صندلی‌ قطارها در قم به ۸۵ درصد رسید
به گزارش قم نیوز محسن اعتماد با حضور در دفتر نمایندگی تسنیم در استان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه نقش بسیار مهمی در آگاهی بخشی و پیشرفت فرهنگی مردم برای توسعه پایدار دارد و با رصد عملکردی نهادها و دستگاه‌ها جلوی انحراف مسئولان از انحرافات را می‌گیرد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها منعکس‌کننده اقدامات مسئولان به مردم هستند، ابراز کرد: فرصت خدمتگزاری به مردم اندک است و با توجه به جایگاه ویژه استان قم که خواستگاه انقلاب و مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده باید مدیران خدمت در این شهر را فرصت مناسبی برای خدمات بدانند.

مدیرکل راه‌آهن استان قم خاطرنشان کرد:‌خبرگزاری تسنیم رسانه‌ای وزین و همیشه معتدل بوده است و با اقدامات رسانه‌ای فراجناحی همواره به دنبال برطرف کردن دردهای جامعه و نشان دادن عملکردهای قابل‌قبول در نظام اسلامی بوده است.

وی با تأکید بر اینکه در چند سال اخیر ضریب اشغال صندلی‌های قطار در استان قم از 65 درصد به 85 درصد رسیده است، عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به اقبال مردم قطار به سبد حمل‌ و نقلی مردم قم تا حدودی ورود پیدا کرده است و به‌جای آنکه شاهد شلوغی جاده‌ها، مسائل زیست‌ محیطی، مسائل اقتصادی، مشکلات جاده‌ای و غیره باشیم شاهد افزایش استفاده مردم از راه‌آهن در استان قم هستیم.

سید سعید سیدهاشمی مدیر تسنیم استان قم نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این خبرگزاری در یک سال گذشته در حوزه‌های مختلف و به‌ویژه حوزه حمل‌ و نقل ریلی ارائه کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-wn6.23nvmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما