پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 81118
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
مدیر خزانه‌داری و نذورات آستان کریمه اهل‌بیت (س):

توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر در قم

قم نيوز : مدیر خزانه‌داری و نذورات آستان بانوی کرامت(س)گفت: ۴۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر میان زائران و نیازمندان توزیع می شود.
توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر در قم
توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر در قم
به گزارش قم نیوز محمدجعفر افسای،مدیر خزانه‌داری و نذورات آستان بانوی کرامت(س) از اجرای طرح سهیم شدن در ثواب اطعام ایام عید سعید غدیر خم خبر داد و گفت: این طرح از سال گذشته در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) آغاز شده است.

او با بیان این‌که در سال گذشته ۱۵ هزار پرس غذای گرم در شب، روز و شام عید غدیر خم بین زوّار حرم مطهر و نیازمندان توزیع شد، افزود: امسال نیز در نظر داریم با مشارکت زوار و مجاورین در این ایام ۴۰ هزار پرس غذای گرم توزیع کنیم.

مدیر خزانه‌داری و نذورات حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها زمینه‌سازی سهیم‌شدن زوار و مجاورین در ثواب اطعام ایام عید سعید غدیر خم را فراهم کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به دفاتر هدایا و نذور حرم مطهر، در این طرح مشارکت کنند.

او  با بیان این‌که سامانه ۷۴۱*۲۵۱# یکی دیگر از راه‌های مشارکت در طرح سهیم شدن در ثواب اطعام ایام عید سعید غدیر خم است، ادامه داد: افراد می‌توانند با شماره‌گیری این کد با استفاده از تلفن همراه کمک‌های نقدی خود را پرداخت کنند.

افسای خاطرنشان کرد: سامانه پرداخت آنلاین هدایا و نذورات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها به نشانی nazr.amfm.ir نیز آماده دریافت هدایا و نذورات زوار و مجاورین است و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای سهیم شدن در ثواب اطعام ایام عید سعید غدیر خم اقلامی همچون برنج، روغن، گوشت و حبوبات را به دفاتر هدایا و نذور حرم تحویل دهند.

او در پایان با اشاره به توصیه اهل‌بیت (ع) به اطعام ایام عید سعید غدیر خم، گفت: امام رضا علیه‌السلام می‌فرمایند: «کسی که مؤمنی را در روز عید غدیر غذا دهد، مانند فردی است که تمام پیامبران و صدیقین را غذا داده است».

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcivzav.t1azz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما