چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 81307
منبع : خبرگزاری مهر

آیت الله سعیدی: حضور زائران خارجی در قم نقش مؤثری در نشر معارف جمهوری اسلامی دارد

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) یکی از راهکارهای بازتاب معارف جمهوری اسلامی در شرایط حاضر را استفاده از ظرفیت زائران بین‌المللی در استان قم دانست.
حضور زائران خارجی در قم نقش مؤثری در نشر معارف جمهوری اسلامی دارد
حضور زائران خارجی در قم نقش مؤثری در نشر معارف جمهوری اسلامی دارد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر چهارشنبه در دیدار حجت‌الاسلام ربانی رئیس نمایندگی وزارت خارجه در استان قم که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: ایام غدیر مهم‌ترین موضوع نظام پیامبر اسلام(ص) است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین شخص بعد از پیامبر اسلام(ص) ضمن روبرو شدن با مظلومیتی عجیب، سال‌های طولانی نامشان نیز احیا نشد،‌ افزود: در پرتو غدیر و امیرالمؤمنین(ع) می‌توانیم اقدامات بسیاری انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه به برکت نظام ولایی انقلاب، پیام‌ها و عقاید اسلام به دنیا منتقل می‌شود، افزود: نظام‌ ولایی به‌عنوان سالم‌ترین نظام در دنیا محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: خاصیت نظام ولایی ما این است که مطرح کنیم که به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم اما متأسفانه دشمنان کشور با ظلم خود از دریافت حقانیت این مسئله دوری می‌کنند.

آیت الله سعیدی گفت: حساسیت شهر قم به دلیل حضور مراجع تقلید، حوزه‌های علمیه، حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران و وجود زائران خارجی بالاست.

وی ادامه داد: آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) آمادگی لازم را برای همکاری با وزارت امور خارجه جهت انعکاس معارف اهل‌بیت(س) در سطح بین‌الملل دارد.

تولیت آستان مقدس حضرت معضومه(س) یکی از راهکارهای بازتاب معارف جمهوری اسلامی در شرایط حاضر را استفاده از ظرفیت زائران بین‌المللی در استان قم دانست و افزود: برای انتقال معارف جمهوری اسلامی باید از محققان و پژوهشگران خارجی به صورت ویژه استقبال کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciypav.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما