کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در استان قم

خبرگزاری فارس , 30 مرداد 1398 ساعت 19:16

رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان استان قم به مدت پنج روز از روز 31 مردادماه تا 4 شهریورماه در سینما کانون شهر قم برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز محمد کاظم رضوانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به افتتاحیه جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان استان قم اظهار کرد: این مراسم در روز پنجشنبه 31 مردادماه در ساعت10 صبح در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در منطقه پردیسان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان استان قم به مدت پنج روز از روز 31 مردادماه تا 4 شهریورماه در سینما کانون شهر قم برگزار می‌شود، نمایش 10 فیلم این جشنواره در دو سانس در ساعت‌های 18 و 20:30 در سینما کانون خواهد بود، برخی از فیلم‌های این جشنواره خارجی و با دوبله هستند و قیمت بلیط هر سانس 5 هزار تومان است.

رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: یک تیم از دانش آموزان استان، کار داوری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان قم را انجام می‌دهند و آموزش این افراد زیر نظر یک استاد بوده است.

رضوانی با اشاره به لزوم تولید فیلم‌های بیشتر در حوزه کودکان و نوجوان اظهار کرد: در سال بیش از 100 فیلم در کشور تولید می‌شود، اما با وجود استقبال مردم از فیلم‌های حوزه کودکان و نوجوان، در این زمینه در کشور خلا داریم و ژانر کودک و نوجوان یک ژانر تخصصی است.

وی ادامه داد: «ایران فقط تهران نیست» سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فیلم است و در این راستا جشنواره فیلم کودکان و نوجوان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان قم برگزار می‌شود.

رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: این اداره کل طرح اکران سیار فیلم‌ها را در بخش‌های قم از جمله منطقه قنوات آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: خلا موجود در زمینه تولید فیلم دینی ناشی از موازی کاری‌های دستگاه‌های مختلف در این زمینه است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 81310

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81310/برگزاری-جشنواره-فیلم-های-کودک-نوجوان-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir