شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 81397
منبع : خبرگزاری فارس

همایش تبلیغی محرم در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیـر موسسه خانـه خورشیـد گفت: همایش تبلیغی محرم روز دوشنبه چهارم شهریورماه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه دارالشفا برگزار می‌شود.
همایش تبلیغی محرم در قم برگزار می‌شود
همایش تبلیغی محرم در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی وافی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به همایش تبلیغی محرم اظهار کرد: شعار این همایش یاوران مردم است، چهار مجموعه مرکز فن رسا و خطابه، پژوهشکده امام حسین(ع) و مناسک آیینی، موسسه خانه خورشید و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه در برگزاری آن مشارکت دارند.

وی ادامه داد: محرم مهم ترین موسم تبلیغی طلاب حوزه علمیه است و در آستانه اعزام مبلغان، همایش تبلیغی محرم برگزار می‌شود، در این همایش به مشکلات مردم توجه خواهد شد، جامعه شرایط خاصی همچون فشارهای اقتصادی دشمن را شاهد است و مبلغان می‌توانند به مردم امیدبخشی کنند و به تقویت روحیه مقاومت و مجاهدت مردم بپردازند.

مدیـر موسسه خانـه خورشیـد افزود: مبلغان باید پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های مردم به عنوان مدافعان نظام اسلامی باشند، طلاب حوزه علمیه به صورت خودجوش به کمک مناطق سیل زده شتافتند و شاهد حضور 20 هزار طلبه در این مناطق برای کمک به مردم بودیم که این مساله موجب ارتقای نگاه مردم مناطق سیل زده به روحانیون شد.

وافی حضور مبلغان در میان مردم را ضروری دانست و تصریح کرد: کار اصلی مبلغان پیش و پس از منبر است و مبلغان باید گوش شنوایی برای شنیدن دغدغه مردم داشته باشند.

وی ادامه داد: همایش تبلیغی محرم روز دوشنبه چهارم شهریورماه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه دارالشفا از ساعت 8:30 صبح شروع می‌شود و تا ساعت 13 ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیـر موسسه خانـه خورشیـد افزود: سخنران همایش تبلیغی محرم، حجت‌الاسلام و المسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن نبـوی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین مـومنی استاد حوزه و دانشــگاه و حجت‌الاسلام  والمسلمین مهدی ماندگــاری مدیر موسسه روایت سیره شهدا هستند.

وی خاطرنشان کرد: در همایش تبلیغی محرم بسته فرهنگی توزیع خواهد شد و به سوالات مبلغان پاسخ داده می‌شود، از هزار مبلغ برای حضور در همایش دعوت شده، منبر یک رسانه قوی است و مبلغان باید از پرداختن به حواشی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchqxn6.23nzwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما