شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 81831
منبع : خبرگزاری فارس

سیاست مدیریت حوزه‌های علمیه بهره‌گیری از همه تجارب و ظرفیت‌هاست

قم نيوز : آیت الله اعرافی در پیامی اعلام کرد: سیاست مدیریت حوزه‌های علمیه بهره گیری از همه تجارب و ظرفیت‌ها در راستای رشد و تعالی و تربیت جامع و متوازن طلاب و آشنایی آنان با اندیشه جامع و نظام‌وار و تمدنی اسلام و نیز شتاب تحصیلی است.
سیاست مدیریت حوزه‌های علمیه بهره‌گیری از همه تجارب و ظرفیت‌هاست
سیاست مدیریت حوزه‌های علمیه بهره‌گیری از همه تجارب و ظرفیت‌هاست
به گزارش قم نیوز در پیام آیت الله علیرضا اعرافی در آستانه آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه آمده است: در پایان‌ تعطیلات حوزه‌های علمیه و آغاز سال تحصیلی خداوند متعال را شاکریم که دست اندرکاران ارجمند مدارس و مراکز علمی حوزه‌های علمیه را در قم و سراسر کشور را توفیق عنایت فرمود، به‌رغم همه تنگناهای مالی وسیع، در سطح گسترده‌ای در مسیر بهره‌مندی طلاب از فرصت تابستانی برنامه‌ریزی نمایند و شرایط پیشرفت حوزه را در ابعاد علمی و معرفتی و تربیتی و بصیرتی فراهم آورند.

در این پیام افزوده شده است: در این میان آشنایی با اندیشه نظام وار و متقن و استوار اسلامی، که جان مایه طرح‌های گوناگون و سودمند است، در حوزه‌های علمیه استمرار و ارتقا یابد و سر چشمه جوشان بیداری و بصیرت و آگاهی روزافزون گردد.

در پیام مدیر حوزه‌های علمیه اضافه شده است:  اینک جهان آماده شنیدن پیام رسای گفتمان اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب شکوهمند اسلامی است و رسالت طلاب جوان و اساتید گرامی و حوزه‌های علمیه بسی سنگین و حساس است و این گونه طرح‌ها باید گسترش و عمق یابد و بین المللی شود.

در بخش دیگری از پیام آیت الله اعرافی آمده است: سیاست مدیریت حوزه‌های علمیه بهره گیری از همه تجارب و ظرفیت‌ها و فرصت‌های تعطیلات و تابستان‌ها در راستای رشد و تعالی و تربیت جامع و متوازن طلاب عزیز و نیز آشنایی آنان با اندیشه جامع و نظام‌وار و تمدنی اسلام و نیز شتاب تحصیلی همراه با اتقان است و بحمد الله در دو تابستان اخیر بیش از 20 هزار طلبه در سراسر کشور در تابستان به تحصیل و دانش اندوزی و معرفت افزایی اشتغال داشتند.

در پایان این پیام افزوده شده است: صمیمانه از همه مسؤولان، برنامه ریزان، مدیران، استادان، طلاب، همکاران و مساهمان ارجمند این حرکت عظیم در مشهد مقدس و سراسر کشور سپاسگزارم و توفیقات روزافزون همگان را از خداوند منان خواهانم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdca6ana.49n6e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما