قم نيوز : شکایت بنیاد شهید قم از پایگاه خبری قم نیوز دائر بر نشر اکاذیب و توهین با صدور قرارمنع تعقیب توسط دادسرای ویژه روحانیت مواجه شد اما شکایت شخصی سید جواد هاشمی، مدیر فعلی بنیاد شهید قم وارد تشخیص داده شده و در مورد آن کیفرخواست صادر گردیده است.
شکایت بنیاد شهید قم از قم نیوز وارد تشخیص داده نشد / صدور کیفرخواست در پرونده شکایت هاشمی
شکایت بنیاد شهید قم از قم نیوز وارد تشخیص داده نشد / صدور کیفرخواست در پرونده شکایت هاشمی
به گزارش قم نیوز شعبه چهارم دادیاری دادسرای ویژه روحانیت قم شکایت بنیاد شهید و امور ایثارگران قم مبنی بر نشر اکاذیب و توهین - که  به سبب انتشار مطلبی در مورد تخلفات میلیاردی یک مدیر مطرح شده بود - را رد کرد و در این مورد برای مدیرمسوول و سردبیر قم نیوز قرار منع تعقیب صادر کرد.

این شعبه همچنین در مورد شکایت شخصی سید جواد هاشمی، مدیرکل فعلی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در مورد انتشاراین مطلب و مطلب دیگری در مورد تخلفات صورت گرفته در واگذاری ملک خیابان جمهوری، شکایت نامبرده را قابل طرح در دادگاه دانست و برای مدیرمسوول و سردبیر قم نیوز کیفرخواست صادر کرده است.

با صدور کیفرخواست در این شکایت شخصی، مدیرمسوول و سردبیر قم نیوز باید در مقابل دادگاه و هیات نصفه مطبوعاتی ویژه دادسرای ویژه روحانیت حاضر شوند و نسبت به اتهام نشر اکاذیت و توهین از خود دفاع کنند.

قم نیوز با توجه به مطرح بودن این پرونده از ارائه اطلاعات بیشتر در این باره معذور است و تنها به ذکر این نکته بسنده می‌کند که در مقابل هیات منصفه مطبوعاتی و دادگاه و با کمک وکلای حاذق، ضمن ارائه اسناد لازم از خود دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcawana.49n6y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما