يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : 82075
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت الله سعیدی: ««لبیک یا حسین» یک شعار عملی و اعتقادی است

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) با تأکید بر اینکه عنوان «لبیک یا حسین» که در تبلیغات ما نقش بسته یک عنوان عملی و اعتقادی است، گفت: اگر برخی از برنامه‌ها و کلام ما با قصد قربت نباشد ارزشی ندارد.
تولیت حرم حضرت معصومه(س): ««لبیک یا حسین» یک شعار عملی و اعتقادی است
تولیت حرم حضرت معصومه(س): ««لبیک یا حسین» یک شعار عملی و اعتقادی است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری استان که در سالن معصومیه فرمانداری برگزار شد، واقعه کربلا را دانشگاهی برای درس‌آموزی و عبرت گرفتن دانست و اظهار داشت: واقعه کربلا مجموعه‌ای است برای همه‌کسانی که می‌خواهند مستقل و آزاد زندگی کنند.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه انسان‌های عاقل و فهمیده هیچ‌وقت به زندگی زودگذر دنیا توجه نمی‌کنند، تأکید کرد: عمر انسان سرانجامی داشته و تمام می‌شود و برای هر آنچه در دنیا اندوخته باید در آخرت پاسخگو باشد.

وی با تأکید بر اینکه عنوان «لبیک یا حسین» که در تبلیغات ما نقش بسته یک عنوان عملی و اعتقادی است، افزود: اگر برخی از برنامه‌ها و کلام ما با قصد قربت نباشد ارزشی ندارد.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) در پایان تأکید کرد: باید هر آنچه ائمه(ع) راضی باشند را انجام داد و این ایام بهترین فرصت است که از صمیم قلب لبیک یا حسین بگوییم و درراه ولی‌فقیه زمان ثابت‌قدم باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbsgbw.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما