چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : 82141
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت الله سعیدی: دشمنان از تقویت ارتباط میان ایران و عراق عصبانی هستند

قم نيوز : تولیت حرم حضرت معصومه(س) بابیان اینکه دشمنان از گسترش و تقویت ارتباط میان دو کشور اسلامی ایران و عراق عصبانی هستند،گفت:موکب داران عراقی با پذیرایی از زائران اربعین حسینی، یک الگو و درسی را به همه به‌خصوص مردم ایران دادند.
آیت الله سعیدی: دشمنان از تقویت ارتباط میان ایران و عراق عصبانی هستند
آیت الله سعیدی: دشمنان از تقویت ارتباط میان ایران و عراق عصبانی هستند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی عصر امروز در همایش تکریم خدام اربعین امام حسین(ع) که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد،خادمی زائران حسینی(ع) افتخاری بزرگ برای موکب داران عراقی است که قابل‌تقدیر است.

وی بابیان اینکه اخلاص، ایثار، سخاوت و فداکاری مردم عراق در پذیرایی از زائران حسینی، درس بزرگی برای جهان است،افزود: موکب داران عراقی با پذیرایی از زائران اربعین حسینی، یک الگو و درسی را به همه به‌خصوص مردم ایران دادند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) تصریح کرد: باید ارتباطات مناسب بین مردم ایران و عراق محکم و استوار بماند و تقویت شود و این اتحاد قطعاً برای دشمنان بسیار سخت خواهد بود،به دلیل این ارتباط مناسب مردم ایران در کنار مردم عراق به پذیرایی از زائران می‌پردازند.

امام‌جمعه قم با اشاره به خدمت‌رسانی موکب داران اربعین به خادمان امام حسین(ع)ادامه داد: در هیچ کجا این سابقه ندارد که از مهمانان به این شکل پذیرایی شود و احترام گذاشته شود و این مخصوص مردم شریف عراق است و امیدواریم این موضوع نسل‌ها بماند تا شاهد حضور امام زمان(ع) باشیم.

استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه ملت عراق مجاهدان راه خداوند هستند، ابراز کرد:وجود اعراب مقدسه و حوزه علمیه نجف در عراق از افتخاراتی است که خداوند به ملت عراق عطا کرده است، ملت عراق که موردعنایت خداوند متعال هستند در بیداری اسلامی نقش مؤثری دارند.

آیت‌الله سعیدی بابیان اینکه دشمنان از گسترش و تقویت ارتباط میان دو کشور اسلامی ایران و عراق به‌شدت عصبانی هستند،گفت:موکب داری و پذیرایی از زائران اربعین حسینی اقدام بسیار مهم و اثرگذاری است که این مدال افتخار نصیب مردم عراق شده است.

وی تصریح کرد: موکب ‌داری و مهمان‌نوازی مشتاقان اهل‌بیت(ع) از زائران اربعین حسینی(ع) امری زیبا و قابل‌ستایش است و موکب ‌داران عراقی با پذیرایی از زائران کربلای معلی در سراسر جهان الگو و اسوه شدند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با تأکید بر اینکه باید ارتباط میان ایران و عراق مستمر باشد،خاطرنشان کرد:مردم ایران اسلامی باافتخار از اخلاص، سخاوت، فداکاری، ایثار و صداقت موکب داران عراقی سخن می‌گویند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfyydc.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما